Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Golfshoppen.Com - feedback modtages meget gerne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er igang med at opdatere vores online golfshop - www.golfshoppen.com - vi har fået lavet nyt logo og nyt webdesign og kunne i den forbindelse godt tænke os noget feedback fra andre her på Amino.

Vi har forsøgt at lave en mere brugervenlig struktur og bedre billeder - oversat alt tekst til dansk (tidligere var der noget tekst på engelsk).

Konverteringsprocenten kravler stille og roligt den rigtige vej - men vi kunne godt tænke os lidt input der kunne være med til at give konverteringsprocenten et ordentligt ryk i den rigtige retning.

Ser frem til at modtage Jeres feedback - både den positive og negative af slagsen.

Med venlig hilsen

Golfshoppen.Com Smile

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:11

Hej.

En flot, overskuelig og tiltrækkende webshop. Jeg har surfet lidt rundt og faktisk kun fundet en ganske lille ting, som bør rettes: nemlig under "ordrestatus", hvor I er De's med kunderne, isf at være dus som andre steder. (måske står det flere steder? jeg har ikke checket alt).

Der mangler en smule korrekturlæsning. Det er ikke mange fejl, jeg lige er stødt på under en hurtig gennemgang, men f.eks. under "tilbud" har der indsneget sig en stavefejl i "vireklig". Under "dameudstyr" er der et "t" for meget i "specialtdesignede".

Under "handelsbetingelser" læser man om fremsendelse via GLS (må indrømme, jeg ikke kender firmaet. Måske andre heller ikke gør?). Hvis jeg skulle købe her, ville jeg være glad for en henvisning til gls' hjemmeside, hvor jeg kunne finde lige netop de butikker, hvor jeg selv kunne hente varen. SÅ ville jeg nok blive endnu mere interesseret i at købe hos jer - for det lyder som en god ide ift almindelig pakkepost.

Held og lykke med salget.

Hilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Hornsyld
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:34

Hej golfshoppen

Var også lige en tur rundt på siden meget flot....men hvorfor bliver billederne ikke større når man klikker på dem ?

Venligst Jan Lamperstrax.dk - Helt ny medlem her

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:02

Hej Golfshoppen.com

Jeg kan godt lide farvevalget på shoppen. Tillykke med det Yes

Et par punkter jeg selv ville ændre:

1) Alle produktbillederne i de forskellige varekategorier bør være lige store. Ellers så ser det rodet ud.

2) Man kan vælge "Engelsk", men sitet bliver stadig vist på dansk. Enten bør I oversætte det hele, eller kvitte denne feature.

3) Jeres kontakttelefonnummer er et mobilnummer. For mig signalerer det at I har en hobbyvirksomhed. Det er det muligvis også, men e-handel handler i høj grad om at skabe tryghed hos jeres kunder. Jeg tror derfor I er bedre tjent med et fastnetnummer. Det kan I få billigt ved at vælge ip-telefoni. Herefter kan I jo blot sætte viderstilling til mobilen.

4) Lagerstatus. I har relativt mange varenumre. Jeg har flere gange bestilt varer fra shops for så blot at få at vide at varen ikke er på lager. Det er frustrerende og giver derved en dårlig oplevelse. Var det min shop, så ville jeg skrive om I er lagerførende, eller hvornår I forventer at få varen på lager.

5) Jeg synes ikke jeg bliver opfordret til at tilmelde mig et nyhedsbrev nogen steder? Er det ellers ikke en oplagt mulighed for mersalg??

6) Hvem er Golfshoppen.com? Jeg mangler lidt info om hvem shoppen tilhører. Er det et nyt firma? Branchekendte? Hvad synes andre om shoppen? Jeg shopper indimellem på ebay, og de har en feature hvor man kan gå ind og se hvad andre mener om sælger. Det er super godt lavet. Det giver mig den nødvendige tryghed til at handle.

7) Købsguide: Nu aner jeg intet om golf, og ved derfor heller ikke en disse on jeres produkter. Men jeg ved at golf er en sport i vækst, og derfor må der også være mange nye udøvere. Hvis jeg som ny golfentusiast, så ville jeg nok have svært ved at gennemskue hvilke af jeres 8+ mærker woods (det er golfkøllerne ik´?) jeg skulle vælge. Hvorfor ikke lave et par guides. Guides med anbefalinger af udstyr til folk på forskellige niveauer og forskellige priskategorier. Og hvad med at sælge "Begyndersæt", med køller, bolde, golftaske og-hvad-ved-jeg...

God fornøjelse med shoppen :)

Hilsen Morten 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)