I disse tider er kommunikation en meget vigtig ting faktor og hvis man ikke gør det på en rigtige måde, kan det gi et forkerte indtryk af din virksomhed og din seriøsitet, så kan alt dit arbejde være spildt.
Jo ? professionel kommunikation kan være dyrt, hvis man satser på de store markeder. Men til de mindre mikrovirksomheder som satser på nogle få produkter og til en snæver kunde kreds, er det meget overkommeligt. Derudover skal man jo også se det som en investering, i ens fremtid og ikke som en udgift. Professionel kommunikation er mange ting og det jeg kan hjælpe din mikrovirksomhed med er at få lavet nogle ordentlige billeder, som præsentere dig og dine produkter, på en professionel måde. Nogle af de ting jeg er giret til er billeder inden for: firmaprofiler, erhvervsportrætter og produkt billeder, hvor det hele bliver leveret digitalt og klar til tryk eller web. Tag et kik i min egen præsentationsmateriale, og vurdér så selv, hvad det er for billeder du har. Her i oktober måned har jeg et Så hvis du står og mangler et godt portræt af dig, som kunne bruges til forskelligt PR materiale m.m., så kom forbi mig her i oktober måned og ca 40% i rabat
Tilbud 1: Portræt foto af 1 person, der laves 3 billeder digitalt kr 990,- ex moms
Tilbud 2: Portræt foto af 1 person, men i flere forskelige versioner. Der laves 10 billeder digitalt kr 1.900,- ex moms.
Du er velkommen til at se på min websidewww.larsdalby.dk og hvis du har andre behov, er du velkommen til at få et uformelt tilbud.