Kan kun sige bruger du egeparken lugter din sag langt væk.... Egeparken er så godt kendt ved Rigspolitiet for bedrageri og altmuligt med lorte regninger han sender ud til folk som ikke passer, og selv forbruger rådet siger man skal melde Egeparken til politiet, så tag bare ham, så skal du nok ikke regne med at få din penge alligevel
Hmmmm... tak for dit indlæg - jeg har googlet både TCMS og Egeparken - både i Google Groups og på nettet, og de tråde jeg har kunnet finde frem til omhandler kun vrede betragtninger fra personer som er blevet sendt til inkasso, grundet at de ikke har betalt deres regninger. Det er der såmænd ikke noget odiøst i ;)
Forbrugerrådets hjemmeside har INTET på det pågældende firma ..... Nu vil jeg ikke sådan dømme, men jeg synes det er på sin plads at man lige undersøger sine postulater inden man offentliggør dem i et forum :)
Just my 5 cents :)
Men tak alligevel..... fik ikke brug for inkassofirmaet - en trussel var nok ;)
Men sagen er gået i orden i denne måned. Jeg fulgte (efter råd fra en god bekendt som er advokat i Århus) gældende praksis. Sendte 2 rykkere prfaktura - begge anbefalet ... Efter første rykker sket der intet. Sendte så en ny 2. rykker med trussel om inkasso, og efter en lille uges tid stod alle pengene på kontoen....
Men jeg skal da ikke undlade at bemærke at jeg finder det særdeles pinligt at et firma som omsætter for et tocifret millionbeløb årligt ikke engang kan finde ud af at betale en mindre regning på godt 7.500,- , men det er nok desværre trenden :-D
Rigtig glædelig jul derude - og tusind tak for alle de gode råd, som jeg på alle måder kunne bruge i en samlet helhed :)