Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.Engrosvarer.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Nu er min shop endelig færdig, så hvis i gider at være kritiske og komme med de fejl - mangler  som ville gører shoppen bedre ville jeg blive glad.

Ide med shoppen er:

Vi sælger hovedsagligt til kiosker - minimarkeder.

Vores priser er 30-40% billiger end hvad de giver for varerne ved deres levradører nu.

Jeg kommer til at lave en del opsøgende salg, hvor jeg tager rundt i hele storkøbenhavn og præsentere os.

Vi får lavet et salgsbrev vi får sendt rundt med posten til mulige kunder.

Firmaet der har lavet sitet har blankt erkendt at SEO ikke er ders stærke side, så jeg har brug for en SEO expert til at få løbet sitet igennem og optimeret det. Er der nogle her der kan hjælpe? - mod betaling naturligvis:-)

Mvh

Lars

www.Engrosvarer.dk

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:38

Hej Lars.

Tillykke med din nye webshop.

Jeg har været på en lille rundtur og grundlæggende ser det rigtigt godt ud,
nemt og overskueligt at gå til og for mig ser det ud til at virke det hele Yes

Jeg ville foreslå dig følgende:

Div. skrives "helt ud" således Diverse(det er rigeligt med plads)

Få lagt 1 eller 2 kanontilbud under kategorien Tilbud, besøgende skal ikke møde en tom side og føle sig snydt.

Det samme gælder for kategorien Nyheder: En kort sælgende Nyhed omkring jeres åbning og brug jeres slogan.

Sluttelig vil jeg passe meget på, at din nye flotte webshop ikke bliver for kræmmer- eller discountagtig, men hæv standarden på dine produkter, så rammer du et langt større marked. Måske var det også en ide at hæve antal ved bestilling, til en billigere pris. F.eks. 1 stk. kr. 16,- 12 stk. kr. 4,96 eller 24 stk. kr. 3,15 - dette var blot et eksempel.

Men alt i alt rigtig flot og god ide, som naturligvis skal ud til hele Danmark.

God weekend.

Med venlig hilsen

PB

Fra København
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:11

Tak for hjælpen,

Div. er rettet til diverse.

Som udgangspunkt har jeg valgt at fjerne nyheder og tilbud. Nyheder bliver taget i brug ved næste sending af varer til shoppen, tilbud vil også blive taget i brug når vi lige er kommet igang.

SEO SØGES TIL OPTIMERING AF SHOPPEN.

God weekend.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:27

Du kunne jo også tage lidt kuverter/boblekuverter/postæsker ind i sortimentet, der er mange kiosker der fungerer som små posthuse..
Sig til hvis du vil have en god pris :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)