Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsending af html-nyhedsbrevInport gerne gennem outlook

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hejsa alle

Jeg har fået min designer til at lave design til min nyhedsmail og fået ham til at opsætte den i HTML. Jeg regnede med at jeg nemt kunne sende mailen gennem outlook, men det er ikke lykkes mig at finde ud af hvordan man gør. (jeg bruger vista, hvis det har noget at sige)

Er der nogen her fra forummet med landets klogeste deltagere der kan hjælpe?

Hvis man ikke kan sende den gennem outlook har i så nogle anbefalinger til hvordan man så gør det?

I må alle have en super weekend, med en forygende omsætning i jeres virksomheder :)

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:52

Hej

Når du har "ny meddelelse" vinduet fremme (der hvor du skriver din email) skal du gå op i vis -> kilderedigering

Så vil du få muligheden for at vælge "redigering", "kilde" og "eksempel" for neden. Gå ind i kilde og indsæt din html. Du kan evt. tage et kig i eksempel for at se at alt er som det skal være.

God wekend

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 10:17

prytter:

Når du har "ny meddelelse" vinduet fremme (der hvor du skriver din email) skal du gå op i vis -> kilderedigering

Så vil du få muligheden for at vælge "redigering", "kilde" og "eksempel" for neden. Gå ind i kilde og indsæt din html. Du kan evt. tage et kig i eksempel for at se at alt er som det skal være.

Hej prytter

Jeg tror måske du henfører til en ældre version af outlook. Jeg har kun følgende menupunkter: Meddelelse, indsæt, indstillinger og formater tekst.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)