Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computer og skærm

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger 2-3 BILLIGE computere incl. skærme.

De skal kun bruges til tekstbehandling og lettere internet.

Lad mig høre hvad du har.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 19:07

Hej.

Jeg har gode erfaringer med fønex computere. De er billige og du kan selv konfigurere computerne. http://fcomputer.dk/

Skærmende bør du købe i fx. elgiganten eller aldi. Har 2 gode medion skærme.

MEN, vil anbefale :

Windows XP : 2GB ram

Windows Vista : 4 GB ram

HD 50GB er længe fint

Onboard grafik og lyd

Vil tro at uden skærm ligger computeren imellem 2300-3000kr.

Men overvej at give 1000kr ekstra, til fx. grafikkort, bedre harddisk

Se fx denne jeg lige lavede : http://fcomputer.dk/index.php?show=sys_make&systemlinkid=5678

5600kr inkl 20 tommer skærm, mus, brænder mm.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:25

Jeg har nogle du kan købe billigt, godtnok uden operativsystem.

Det er AMD64 3000+ med 1gb ram og 250GB HD med 20" Samsung fladskærme til.

Jeg skal have 2500kr per sæt, jeg har ihvertfald 2 sæt måske 3. hvis i kan leve med at den sidste har en lidt stører processor.

Kabinetterne er pæne (sorte) og ens. Der er ikke cd-rom drev i men jeg har måske nogen du kan få med hvis det er vigtigt og du kan få en anden til at sætte dem i :)

Fang mig på mail@mc-solutions.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:25

Granholm IT og PC support:
De er billige og du kan selv konfigurere computerne. http://fcomputer.dk/

Mine erfaringer med deres computere er desværre at de larmer voldsomt efter lidt tid, og ihvertfald ikk er egnede til kontormiljøer. 

Jeg vil ikke anbefale at bruge penge på et bedre grafikkort når computeren kun skal bruges til internet og tekstbehandling. 

Skærmende bør du købe i fx. elgiganten eller aldi.

Aldi er måske ikke det mest oplagte valg, de har fået rigtig meget kritik, og for kort tid siden var de i TV netop pga af deres Medion varer. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:09

Martin Tygsen:

De er billige og du kan selv konfigurere computerne. http://fcomputer.dk/

Mine erfaringer med deres computere er desværre at de larmer voldsomt efter lidt tid, og ihvertfald ikk er egnede til kontormiljøer. 

Jeg vil ikke anbefale at bruge penge på et bedre grafikkort når computeren kun skal bruges til internet og tekstbehandling. 

Skærmende bør du købe i fx. elgiganten eller aldi.

Aldi er måske ikke det mest oplagte valg, de har fået rigtig meget kritik, og for kort tid siden var de i TV netop pga af deres Medion varer. 

Der er altid gode og dårlige oplevelser ved forskellige mærker.

Fx har jeg dårlige oplevelser med phillips og sony, hvilken "normalt" er gode varer. Logitech har jeg fx også dårlige oplevelser med.

Jeg har mange gode erfaringer med Medion og elgiganten, og kan derfor varmt anbefale dem hvis man vil have ting billigt. Faktisk har jeg et medion digital kamera, har haft 2 medion computere, og har en skærm fra medion som er meget stabil og god. Samlignet med andre, af samme typer igennem årene er jeg yderst tilfred med medion.

Så jeg er uenig :o) Desuden skal man huske at et medie kan disse et mærke hvis de har lyst. Jeg giver intet for medienes, specielt rabatten eller kontakt eller hvad det hedder, er ofte helt på afveje i nogle kritikpunkter.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:14

Der er altid gode og dårlige oplevelser ved forskellige mærker.

Helt enig, men jeg påpegede bare at der er rigtig mange der har dårlige erfaringer med Medion - især Medion købt i Aldi. 

Så jeg er uenig :o) Desuden skal man huske at et medie kan disse et mærke hvis de har lyst. Jeg giver intet for medienes, specielt rabatten eller kontakt eller hvad det hedder, er ofte helt på afveje i nogle kritikpunkter.

Det kan godt være at programmerne til tider er på afveje, men programmerne opstår (så vidt jeg er informeret) fordi der indsendes rigtig mange klager fra utilfredse kunder. Så det tyder jo på der ihvertfald er et eller andet galt. 

Man kan jo så også vende situationen om. Hvad forventer man når man køber sit IT udstyr i et lavpris supermarked der ellers lever af at sælge fødevarer. jeg ville i hvert fald ikke forvente det store, og slet ikke i forhold til hvis varen går i stykker, man har tekniske spørgsmål eller lign. 

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:33

Kan du bruge en ældre laptop (ca. 500 Mhz og 14") med Windows 2000? Det burde være rigeligt til tekstbehandling og  Internet.

Jeg kan godt finde 3 stk. frem til dig, lad mig høre.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Nakskov
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:58

Hejsa

Du er meget velkommen til at kontakte os - så skal vi nok sammensætte et godt Amino tilbud til dig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:34

Hej Jeg kan muligvis hjælpe dig, da jeg har en ven som desværre har måtte afskedige en masse folk. Der er stationære og bærbare med tilhørende skærme og docking stationer. Mange af dem er vist nok HP og Acer. Der er også kontorstole og hæve sænkeborde, samt kontorskabe, det hele vistnok i bøg eller ask, hvis det kunne have interesse.
Bedste hilsner Holger 

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:18

Hej Danish Jewels 

Jeg kan hjælpe med at klargøre og afsætte IT udstyret, bare kontakt mig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)