Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket blogsystem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er i gang med en ny butik, hvor vi skal have en stribe artikler, og jeg synes, at det vil være oplagt at lave en blog, hvor strukturen er nem at få på plads.

Det skal fungere sådan, at der er en boks med artikeloverskrifter, som linker til artikler i bloggen. Artikeloverskrifterne opdateres, alt efter om kunderne ser på erhvervsrelaterede produkter eller produkter til private.

Findes der et blogsystem, hvor dette er nemt at integrere baseret på de kategorier, som blogindlæggene placeres i i bloggen?

På forhånd tak for input,

Johnny

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Et godt bud er Wordpress. Det er relativt nemt at sætte op og modificere selv uden kendskab til programmering. Der findes massere af gratis extentions/udvidelser, som gør at du let kan få det mere eller mindre som du vil.

Hvis du ikke vil selv (eller går kold i det) så hiv fat i enten Anders Saugstrup - www.saugstrup.org eller Brian Brandt - www.mbitcenter.dk

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig med Nicolai. Wordpress er det ultimativt bedste blogsystem der findes.

Og har man lidt teknisk viden, så kan man gøre det selv, ellers kan man for få 1000 kroner, få opsat en wordpress blog.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:38

Jeg kan også kun støtte op om Wordpress. Det er virkelig fleksibelt og samtidig let at gå til.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 13:31

Lars Bachmann:

Og har man lidt teknisk viden, så kan man gøre det selv, ellers kan man for få 1000 kroner, få opsat en wordpress blog.

Husk også den løbende vedligeholdes. Det er ikke nok, blot at installere bloggen. Bl.a. bliver der også fundet fejl og sikkerhedshuller i webapplikationer, som skal rettes. Bl.a. er der i lige netop WordPress for kort tid siden fundet nogle alvorlige sikkerhedshuller. Læs mere på http://sikkerhed.tdconline.dk/publish.php?id=18495

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)