Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NEJ TAK - ingen Amino nyhedsbrev

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Er det mig der overser en "nej tak" knap på den Amino nyhedsbrevsPop-up? Jeg får budet ved hver sidevisning og det er til at få spat af...

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg får det kun når jeg sletter cookies, hvilket jeg har gjort i forbindelse med et par tests. Herefter er der kommet en Nyhedsbrev-se-mig-glider-hen-over-skærmen sjover... men når ellers cookies får lov at leve deres stille liv, så ser jeg den ikke.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:39

Jep, bruger du ikke cookies, så bliver du spammet.

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke det er så enkelt. Jeg bruger cookies og får ligesom trådstarter en boks ved hver eneste sidevisning. Det er temmelig irriterende og pågående.

Måske det er et computer/browser specifikt problem. Jeg kører med Safari på mac.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:13

En mulig løsning til Amino Coder Crew:

Lad nyhedsbrev-popup'en vente til en besøgende har set fx 5 sider. Hvis den besøgende logger ind, indenfor de første fem besøg, ved I om vedkommende har tilmeldt sig, og kan glemme alt om cookies.

Tilmeldt 22. Feb 07
Skrevet kl. 21:57

Nicolai Lønne:
Lad nyhedsbrev-popup'en vente til en besøgende har set fx 5 sider. Hvis den besøgende logger ind, indenfor de første fem besøg, ved I om vedkommende har tilmeldt sig, og kan glemme alt om cookies.

Jeg ved ikke hvordan det løser mit problem, for jeg er netop logget ind og ser dem stadig for hver eneste sidevisning. Jeg er ikke tilmeldt nyhedsbrevet, og har egentlig heller ikke lyst til at blive det, alene med det formål at slippe for boksen, selvom den er voldsomt irriterende. Desuden ved jeg heller om den forsvinder af det.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:31

Martin Wolsing:
Jeg ved ikke hvordan det løser mit problem, for jeg er netop logget ind og ser dem stadig for hver eneste sidevisning. Jeg er ikke tilmeldt nyhedsbrevet, og har egentlig heller ikke lyst til at blive det, alene med det formål at slippe for boksen, selvom den er voldsomt irriterende. Desuden ved jeg heller om den forsvinder af det.

Lavet rigtigt så ville systemet checke, om den indloggede bruger enten er tilmeldt nyhedsbrevet eller har valgt en gang at takke nej. Altså checke med en database frem for cookies.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:57

Tjaaa.. "Lavet rigtigt" er jo ikke en objektiv størrelse.
Systemet fungerer simpelt ved at en person der har set boksen en gang, ikke ser den igen, hvis altså at teknikken virker.
Vi får så godt som ingen klager, så det ser ud til at virke for langt de fleste.
Det er selvfølgelig ærgerligt at nogle kommer i klemme, men Amino er ikke optimeres til Safari og jeg tvivler på at vi finder ressourcerne til det.
Så jeg vil anbefale at i bruger Explorer når i bruger Amino.
Men jeg vil bede vores programmører kigge på det, men de får ikke lov til at bruge mange minutter på sagen, da vi hellere vil bruge tiden på at udvikle nye gode services til jer alle.

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Feb 07
Skrevet kl. 08:51

Martin Thorborg:
...men Amino er ikke optimeres til Safari og jeg tvivler på at vi finder ressourcerne til det.
Så jeg vil anbefale at i bruger Explorer når i bruger Amino.

Det synes jeg er en tynd forklaring. Explorer på mac er ikke-eksisterende og i alle tilfælde skal en side vel ikke diktere, hvilken software "kunderne" skal bruge for at se siden ordentligt.

Det handler ikke om at optimere siden til mac, safari, eller noget helt tredie, men at gøre det ordentligt fra starten så det virker for alle ved at følge gængse standarder. Det er jo ikke raketvidenskab der er tale om, men en simpel pop-up boks. Kan man ikke finde ud af det, signalerer man altså, at der ikke er styr på tingene, og at komme med en forklaring om at det gider man ikke bruge mange minutter på at løse, synes jeg er for dårligt og useriøst.

Og jeg som gik og troede at man skulle designe sine websider så flest mulige kunder kunne besøge dem uden at få problemer...

/martin

Tilmeldt 22. Feb 07
Skrevet kl. 08:59

Nicolai Lønne:
Lavet rigtigt så ville systemet checke, om den indloggede bruger enten er tilmeldt nyhedsbrevet eller har valgt en gang at takke nej. Altså checke med en database frem for cookies.

Jeg er helt med på, at det sagtens kan laves på den måde du skriver og det ville i hvert fald hjælpe brugere der var logget ind at lave et databasetjek for om man havde takket ja eller nej tidligere. Det ville faktisk være en god måde at gøre det på, for så slipper man helt for det uanset cookies eller ej, bare man er logget ind og har taget stilling.

Den nuværende metode holder i hvert fald ikke. Det er simpelthen for irriterende at skulle lukke boksen (som jo endda ikke står stille) hver gang man åbner en side. Måske kunne teknikken sælges til poker-sites eller andre der vil levere nærgående reklamer :-)

/martin

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)