Hej Jeg er op udkig efter en ekstrem dygtig programmør der er erfaren med hurtig og effektiv optimering af en med tiden meget omfattende website. Mit håb er at finde en der kan arbejde hurtigt og selvstændigt i stort set alle tilgængelige kode sprog. Jeg kan ikke tilbyde dig direkte betaling for din indsats, men er villig til at afgive en del af ejerskabet for din arbejdsindsats, som betyder du har ret til en del af overskuddet, som passer overens med din kommende ejerandel. Der bliver tale om en website med annoncer for boliger til salg, villaer, fritidshuse, rækkehuse, nedlagte landbrug, aktive landbrug, erhvervslokaler (køb & leje), andelsboliger, fritidsgrunde, ejerlejligheder, liebhaverboliger, helårsgrunde, i det store hele alle former for fast ejendom. Ja jeg er helt klar over det er et hårdt marked at bevæge sig ind på, men jeg tror på at der er et stort behov for lige den måde jeg har udtænkt, at behandle boliginformationerne på da denne ikke findes på det danske marked endnu. Naturligvis har dette projekt mulighed for at blive udvidet til, at dække flere lande omkring os der har samme syn på fast ejendom som her i landet. En investor er også velkommen til at henvende sig, pt. er kapital behovet forholdsvis lille. Er du den rette person så kontakte mig på min mail r.buch@get2net.dk
|
Du finder ingen der matcher den profil som vil arbejde gratis (som reelt er det du beder om). Beklager, det var i 90'erne man kunne den slags :)