hej Jeg skal igang for mig selv med en webshop. Paa fredag skal jeg mødes med firmaet som skal lave shoppen og vil derfor gerne høre jeres meninger om hvad i mener jeg skal huske at sige. Altsaa havd jeg skal huske at faa med i shoppen. Hvordan gør i mht til folks adresser naar de har købt noget hos jer? Lad os sige at paa en dag har 20 kunder været inde og købe et produkt af jer. De har saa skrevet ind deres adresse osv da de betalte via dankortet. Kan i saa bare gaa ind et bestemt sted i systemet og printe disse 20 kunders adresser ud nemt og hurtigt eller skal i sidde med hver kunde og skrive deres adresser af og derefter ned paa postens afsendelsmærkat? Haaber i forstaar hvor jeg vil hen af med mit ? ;-)
Og en anden sag, ham her jubii manden skulle have lavet en bog til dem som ønsker at starte op med websop, hvad er det nu den hedder den bog og kan den anbefaldes? er den pengende værd?
Takker for jeres evt hjælp anders |
Bogen hedder E-pusher og den er bestemt pengene værd.
Siden du vælger at få udviklet din egen shop fremfor at benytte en standard-løsning må de være fordi du har nogle meget specifikke behov og ønsker som går ud over "normalen" - dem er du nok den eneste der kan beskrive. Resten - altså al standard-funktionalitet - kan du næsten kopiere fra beskrivelserne til nogle af standard-løsningerne (dandomain, scannet etc).