Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timeseddel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej




Jeg er iværksætter og i gang med et par forskellige virksomheder, og supplerer min relativt lave iværksætter indkomst med at arbejde freelance i mit gamle lønmodtager fag - reklamebranchen, hvilket også går fantastisk, men jeg savner et simpelt værktøj til at registrere hvor lang tid jeg bruger på hver enkelt opgave/kunde dagligt.



Som det er i dag bruger jeg et simpelt word dokument hvor jeg på opgiver det således.



 09.00 – 09.30   234556 DFDS oslo katalog.



Så jeg leder altså efter er et timeseddels program hvor jeg kan indtaste brugt tid, job nr. samt navn på opgave.



Jeg har selv søgt lidt på google men uden held, dem jeg har fundet er for avanceret og skaber for meget administration.



Jeg håber der er nogen der ude der har kendskab til et smart et.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at læse under Diverse salgsfremmende første emne kundehåndtering og tidsstyring.

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har jeg, men problemet er at disse løsninger er for advanceret, jeg sider jo med en kunde (et reklamebureau) og den sag har et nummer, men for min kunde sidder jeg jo og laver løsninger for måske 10 forskellige kunder/opgaver om dagen, og derfor er der ingen af disse systemer som nævt i den tråd du refererer til super relevante. Mine kunde kræver jo forklarligt nok at jeg registrerer hvor meget tid jeg bruger på deres kunder så de kan fakturerer dem.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare bruge et excel ark eller bruge din outlook kalender?


Begge dele, kan man jo forme som man vil...

 

Mvh

 

Brian

 
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes rigtig mange produkter i den kategori.

Søg efter: time sheets, time tracker, time recording etc.
Jeg selv har lavet et program ved navn TimeSage (se sig.)

Prøv ellers fx www.nonags.com (har kun freeware) www.download.com www.tucows.com

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak, det vil jeg kigge nærmere på!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)