Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De mest udbredte webshop systemer i Danmark?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle!

Ja, det ser ud til at jeg lige skal have et ekstra kig på Magento.

@Kristian: Opret en ny tråd på det, og send mig et link. Vil ikke lave "thread hijacking" med andre emner.

/Søren S.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:34

Der er også Prestashop - prestashop.com

Jeg ved ikke hvor mange der reelt bruger det i DK eller hvor gode eksempler der findes på prestashop-shops :)

Jeg har selv bygget min side (med mørk baggrund!) op med presta.

Om eksemplet er godt ved jeg ikke - man bliver vel aldrig tilfreds :-)

http://www.elviraogsixten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

I har glemt et shopsystem på listen.

Navnet er Django-Oscar og er lavet i Django som er et framework skrevet i Python.

Det er et stykke fra at være klar til dk marked, men jeg arbejder på det, så hvis du elsker at kode i Django, og lave ecommerse, så join the movement her på min danske django-oscar gruppe

Jeg plejer at lave oscommerce i php, men har oplevet Django og har besluttet jeg ikke vil lave ret meget php fremover, men holde mig til Django.

Stabilitet, mange django apps som let kan tilføjes, og Oscar har en gennemtænkt struktur :o)

Jeg kender ikke andre danske udviklere som laver Oscar, endnu, men jeg tror det kommer snart. Oscar er ved at nå til et stadie, hvor man kan nå i mål med en fed dansk shop snart.

Gi mig gerne et kald på 22116322 hvis du vil snakke om det.

Ellers skriv til mig inde på oscar gruppens side.

Mvh Michael Hjulskov

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:12

Djangofan:

I har glemt et shopsystem på listen.

Navnet er Django-Oscar og er lavet i Django som er et framework skrevet i Python.

Det er et stykke fra at være klar til dk marked

Så er det vel heller ikke blandt de mest udbredte?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej ik endnu ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Men okay, så mangler der faktisk en anden en på listen som hedder Unique Free, det er meget brugt og ganske gratis.

Er klar til dk marked og har masser af fine funktioner. 

Bygget i PHP og der er forum og folk som bidrager.

Var det bedre :) ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:25

Djangofan:
Men okay, så mangler der faktisk en anden en på listen som hedder Unique Free, det er meget brugt og ganske gratis.

Som er bygget på osCommerce. Jeg har aldrig hørt om Unique Free. Men prøv at læse første indlæg i tråden igen. Der bliver spurgt om udbredte shopsystemer i danmark. Ikke hvad der måske kan blive udbredt....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak til Djangofan for at næve Unique Free. Da det er mig der vedligeholder den så kan jeg lige supplere med lidt info. Unique Free er en dansk osCommerce klon, der er lavet rigtig mange ændringer i den både SEO, funktionsmæssigt og designmæssigt. Som der bliver nævnt så har vi eget support forum med over 16.000 indlæg alt sammen på dansk. Nu har jeg ingen idé om hvor udbredte de andre shopsystemer er men Unique Free er i skrivende stund downloadet over 8500 gange så den fortjener vel en plads på en evt. liste :)

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:32

Kennith:
Unique Free er i skrivende stund downloadet over 8500 gange så den fortjener vel en plads på en evt. liste :)

Ved du hvor mange shops der kører med den pt?

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 00:11

Nope det registrere jeg ikke endnu kun hvor mange gange den er downloadet. Unique Free er gratis og kan downloades og installeres hvor man har lyst, men er ikke forpligtet til at handle med mig. Men jeg ved jeg har en pæn slat kunder som alle bruger den.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)