Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mads Thorborg er landet

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Woa det var en stor knægt!

Tillykke med ham :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:29
Dato: 5/1/2006 4:59:32 PM Forfatter: Mikkel deMib Ja, Martin - jeg kender jo turen. Jeg tror faktisk at vores datter og søn har næsten samme aldersforskel som dine datter og søn, og ja, det er virkelig sjovt at se hvordan de ''store'' tøser tager imod lillebror. Oona er også virkelig glad for Hampus - omend en smule optimistisk med hensyn til hvad hun kan med ham (endnu). Og så kan du iøvrigt roligt regne med at der kommer nogle uger med tisemandssnak fra den store, når hun begynder at interesere sig for at han jo ikke er HELT ligesom hende hehehe ... Unger er sgu for fedt!

Det med tissemanden har hun kørt på et stykke tid. Da vi var på ferie med forældrene, sad hun en aften på restaurant og sagde med høj og klar stemme: "Far har en tissemand - Og den er meget lille" og lad mig gøre det klart, at svigermekanikken næsten kastede op af grin ;-)
Så jo, det emne er kørt i stilling ;-)

Dbh Martin
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:36

"Far (Thorborg red.) har en tissemand - Og den er meget lille"

Så er det måske nu, at Mikkel lige genopfrisker den vittighed han på et tidspunkt fyrede af herinde omkring det samme emne...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:41

> "Far har en tissemand - Og den er meget lille"

LOL, man siger at fra børn og fulde sjæle skal man høre sandheden :)
Oona var også meget på "tissemand" for noget tid siden, men hun plejede at sige til de ældre damer i toget. "Min far har en tissemand .... " (og hvis det ikke gav respons så ...) "Min far har en STOR tissemand!"
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:48
Dato: 5/1/2006 5:41:09 PM Forfatter: Mikkel deMib

> ''Far har en tissemand - Og den er meget lille''

LOL, man siger at fra børn og fulde sjæle skal man høre sandheden :)
Oona var også meget på ''tissemand'' for noget tid siden, men hun plejede at sige til de ældre damer i toget. ''Min far har en tissemand .... '' (og hvis det ikke gav respons så ...) ''Min far har en STOR tissemand!''

Ja din tese modbeviser du jo selv med eksemplet i toget ;-)))

Dbh Martin
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:53
"Min far har en stor tissemand" og "Det er fra fulde folk og børn at man skal høre sandheden"

Fik lige et flash-back til da min datter gik i børnehave. En dag, hvor både min mand og jeg hentede hende, vendte hun sig mod de 3 pædagoger og sagde stolt: "Min far har en STOR tissemand". Jeg begyndte at grine, mens min bedre halvdel hurtigt skiftede ansigts-kulør. Kommentaren kom helt umotiveret - som det jo ofte gør fra børn.

Jeg ved ikke, om det var sandheden, der kom fra hende - for hun havde jo kun sine "kollegaers" kønsdele at sammenligne med. Og i forhold til 3-5 åriges tissemænd - så må jeg give hende ret :-)

Rarligst
Anja
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:54
Dato: 5/1/2006 4:50:20 PM Forfatter: Martin Thorborg

Kære alle

Tusind tak for alle de søde ord, tilbud og lykønskninger. Vi er meget lykkelige for at alt gik godt og det var en fantastisk oplevelse. Hans storesøster er selvfølgelig pave stolt og det er sjovt at se :-) Endnu engang tak, i er for fede! :-) Kh Martin

Hej Martin,
Mange Mange gange tillykke med den lille....

En lille kommenater til det med din pavestolte datter. Blev i påsken tvangsindlagt til at se nogle afsnit af Årgang 0 på tv2 sputnik af min kæreste (Min computer står i soveværelset ), og der var mange sjove kommentarer da børnene serien handler om blev storesøstre. Hvis bare din datter kommer med halvt så mange søde og sjove udbrud, venter der dig en masse oplevelser

Viel Spass med den lille

VH
Casper (hvis penisstørelse ikke er offentlig kendt )

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:14

Dato: 5/1/2006 4:59:32 PM Forfatter: Mikkel deMib  Oona er også virkelig glad for Hampus !

Altså Mikkel, du er da en supernørd... Selv dine børns navne er søgemaskineoptimeret!

Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:20

Tillykke Martin

I dette øjeblik føler man  at den eneste grund til at man selv er sat på jorden er for at opfylde sin rolle i livet nemlig at være FAR.

(så er det nu alle kommende projekter skal sættes  på stand-by )
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:39
Hej Martin

Et kæmpe stort tillykke

Der findes ikke noget mere stort end at blive far.

Venligst

René Buch

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)