Du kan godt få billigt grej der også er ordentligt, men som mange andre steder fölger kvaliteten til dels også prisen, så lad väre med at satse på at sälge alt for billigt indköbt grej.
Du mangler at skrive hvilke typer af stänger og hjul Du vil forhandle. Samt til hvilken form for fiskeri Du önsker net til.
Jeg har ingen webshop det er til er supermarked, naturligvis følger pris og kvalitet af, men jeg har personligt købt både billige og dyre stænger, og der er ikke samme forskæl på kvalitet som på prisen.
naturligvis følger pris og kvalitet af, men jeg har personligt købt både billige og dyre stænger, og der er ikke samme forskæl på kvalitet som på prisen.
Jeg har heller ikke skrevet at kvaliteten fölger prisen krone for krone. Men der er en märkbar forskel i kvaliteten på en stang til 200 kr., og en til 800 kr., og igen er der en stor forskel på en stang til 800 og en til 1.400 kr..
En billig stang kan väre fin til nybegynderen der skal finde ud af om han/hun synes om sporten, men pas på med at välge for billige stänger for det giver kun en dårlig brugeroplevelse, og dem har jeg set for mange af i alle de år jeg har fisket.
buddi:
alle slags stænger da det er til en kampange.
Så vil jeg råde dig til at tage kontakt til enten Svendsen eller FBJ, de burde kunne hjälpe dig.