Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.NET udvikler søges til færdiggørelse af projekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger en freelance udvikler, eller et mindre bureau, der har ledig kapacitet nu og her, til at færdiggøre et mindre internt .NET projekt for os. Projektet er udviklet i .NET i C# på en MySQL database og der anvendes også en del ASP.NET. Det forventes at du har professionel erfaring med dette. 

Systemet er et samlet framework til kundehåndtering, rapportering og produktion og har været under udvikling i det meste af et år. Der mangler noget i retning af de sidste 10-15%. Opgaven forventes at kunne løses indenfor nogle uger, men det må vi aftale nærmere når du får lejlighed til at se på opgaven.

Jeg kan ikke fortælle så meget mere i detaljer om projektet her, da det indeholder en del originale koncepter for branchen, som naturligvis er helt fortrolige. Det skal derfor også understreges, at 100% fortrolighed er påkrævet for at kunne arbejde på dette projekt - men det kan jeg nu heller ikke forestille mig en professionel udvikler (som dig) vil have nogle problemer med

Nu kan kontakte mig på mikkel@joyzone.dk eller 22270710 for nærmere informationer ...

Tilmeldt 4. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,

Jeg læste dit indlæg på amino vedr. din søgen efter en kompetent .net udvikler.

Indlægget var dog af ældre dato, men jeg syntes alligevel jeg ville give dig min kontakt.

Læs mere på www.webdb.dk

Mvh. Steen Hoffmann

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)