Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partners søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen

jeg er en fyr på 23 snart 24 år

jeg prøver og starte et  blandet firma med tøj gaming udstyr og the og måske dvd film
har set på vor jeg skal have wep siden fra.
men lige nu prøver jeg om jeg kan finde en eller flere partner der vil hjælpe med starten men det er kun varelager jeg skal have hjælp til.
alle partner får en partner bruger på min webshop side når jeg får købt den (har mine partner et produkt vil jeg godt fåje det ind i mit vare lager).
så vil lige se hvad i siger og om det har en intrasse i og bakke mig op  skal siges jeg er ikke ny i det har tænkt i 4 til 5 år nu vis ikke mere

Venlig Hilsen
Michael Hansen

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 07:50

Hej Michael

Er det et fysisk varelager du leder efter? Eller en der kan kode din webshop?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 17:20

det er kun til vare lager

her nogen til og lave og kode den

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 17:49

Så du skal bruge et lokale egnet til lager? Hvad størrelse skal det være? Så skal du vel bruge reoler? Skal det være palle reoler eller mindre reoler?

Mangler du også mandskab til at varetage lageret? Hvor i landet skal lageret være placeret?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 23:06

nu er det kun en wepshop jeg on en m8 vil staret

så st stort lager skal jeg heller ikke have vis det er hved jeg hvor jeg køber det henne

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 23:21

Hvad er det så du leder efter?

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, men har lidt svært ved at forstå dine tekster.

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 16:13

jeg søger partner til og hjælpe med vare lageret alså ikke nogen lokaler men selve varene

jeg køber selv hjemme siden der skal bruges har set på en kan lige smide et link til en demp af den

http://www.mediadirekt.dk/webshop/version_2-0/default.asp <- den har alt jeg kan lide

har lvet et log ind på den som er solkongen med pw Arvidsson0

det enste der holder mig til bage er jeg ikke er flyttet enu skal lige flytte det er der for jeg søger lige nu kun og så kan man jo tænke over om det er noget for dem eller ikke er

vil starte med tøj gaming ud styr og andet ir og the og måske dvd film

u kan kontante mig på sol.kongen@live.dk  vis i vil høre mere

unskyld mine stave fegl jeg er ordblind

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 01:52

Hej Solkongen eller Michael som du rigtig hedder.

Jeg vil lige starte ud med at fortælle dig lidt omkring hvordan vi herinde på amino skriver. Her forgår det uden gamer forkortelser som m8 osv.
Selvom du er ordblind så burde du kende de danske oversættelser. Hvis ikke så kan jeg fortælle dig at m8 er forkortelsen for mate som betyder ven eller kammerat.

Det jeg regner med at du tænker på, når du tænker en "gamer-shop" er vel en butik hvor du kan bestille en vare og så få den tilsendt kunden. Dette kaldes dropshipping. Dropshipping betyder at du som ejer af shoppen bare går ind på leverandørens hjemmeside og bestiller varen. Så tilsendes varen kunden med jeres logo og sådan.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)