Vi laver en del DanDomain webshop løsninger og vi har blandt andet et god eksempel en løsning der ligger nummer et på noget så universelt som musikinstrumenter og har gjort det i de sidste 2-3 år, så det der med tables er nok ikke lige det der gør forskellen 
I forhold til hvad du betaler for du virkelig noget for pengene, jeg ved ikke lige om Scannet er det bedtse valg da vi har en del kunder som kommer til os for at skifte fra Scannet og over til DanDomain (det er vist noget med at varianter ikke lige spiller så godt og analytic ikke virker korrekt).
Men hvis du skal have en professionel løsning som du siger så må du jo også have et godt budget og så behøver du jo ikke kun kigge på løsninger til under 500 kr. 
Så hvis du kan give den gas, så kan du jo bare få dig en DynamicWeb eCommerce løsning, den er udviklet i .Net og er kan du kode løsningen som du ønsker.
Hej Henning
1000 tak for dit gode svar.
En svale gør ingen sommer, siger man. Det samme kan siges om et enkelt site i en branche, hvor konkurrencen ikke er så hård. Men resultatet er selvfølge godt alligevel. Tables gør klart forskellen ved almindeligt webdesign i relation til søgemaskinerne. Tænk hvor meget træls kode kodemaskinerne skal igennem, inden de kommer til de væsentlige.
En anden lige så vigtig ting er, at flere af de store webshopløsninger ikke er flittige til at bruge H1, H2 etc. overskrifter.
En shop kodet i ren CSS og overskrifterne og alt det andet er i orden, vil til enhver tid vinde over tablesløsninger i hurtighed og i synlighed.
Der er sikkert også nogen, der skifter til Scannet 
Jeg har overhovedet ikke talt om pris - og vi har det nødvendige budget. På den anden side vil jeg også hurtigt i gang for at få prøvet nogle ideer af - og gerne i det rigtige system fra starten.
Har jeg forstået dig rigtig, mener du at DanDomains webshopløsning er en brugbar løsning - og en løsning der kan skalleres? Jeg har planer om shop på flere sprog, varetyper til B2C og B2B markedet.
Programmering af nye webshops er lidt ligesom at opfinde den dybe tallerken igen, føler jeg. Og særdeles økonomisk usikkert og tidskrævende. Eller hvad mener du?
Jeg kigger lidt på DynamicWeb eCommerce også.