Hej jeg er igang med nogle større projekter som tager alt af min tid/penge så jeg har valgt at sætte mit boligwebsite til salg
Domænerne det drejer sig om er www.bolig4u.dk .eu og .net Hjemmesiden er kodet fra bunden med advanceret admin panel hvor du kan udskifte tekst over alt på hjemmesiden tilføje,redigere,slette boliger udskifte reklamerne og tusindevis af andre ting Koden er bygget op omkring en betalingsgateway som lige pt er slået fra så alt på siden er gratis men bliver den slået til så Som det er nu kan folk kontaktes via besked systemet og kontak information kan ses Der kan oprettes rabat koder som kan sættes som du vil feks udløber efter 1 oprettelse, antal timer, dage uger år eller hvad man nu selv finder på hvordan den skal udløbe Hele hjemmesiden er bygget op med SEO i tankerne, kig bolig urlsne! Plus 1000vis af andre ting dette system kan Jeg har INTET reklame gjort for siden ud over det i min signatur her inde alligevel har der på 2 en halv uge sniget sig 800 besøgende ind på siden
kan evt sælges med Forum og artikel sektion også til merpris men dette er ikke færdigt udviklet endnu Jeg har ingen pris på siden så kom med et bud på hvad du vil give Admin adgang kan gives til de seriøse
Jeg kan kontaktes på Email: Thomas@hxs.dk |
Hej, Thomas
Hvilket software er det bygget på?