Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til "kontorfolket" i og omkring århus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 283
Fra  ... Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbud til kontorfolket i og omkring århus J

Hej,

Mit navn er Johannes Hyldahl.

Nu har jeg arbejdet med lidt forskellige ting indenfor styrketrænings-området i de sidste par år, og synes det var på tide at gå efter en ny målgruppe end dem jeg er vant til.

Jeg tilbyder derfor at komme ud på din/jeres arbejdesplads, og udføre nogle afspændings øvelser i form af udstrækning, til forebyggelse af anspændthed i skulder og nakke.

Hvad går det så ud på?

Sidder man foran computeren 8 timer, 5 gange i ugen. Så har de fleste nok tit oplevet at man går hen og bliver øm og anspændt i skulder og nakke.

Det,  jeg gør er at, jeg strækker nogle af de muskler ud, som er mest udsat. Udstrækningsformen jeg bruger hedder PNF, og må betegnes som værende en af de mest effektive udstrækningstyper der findes. Dette kan være med til at løsne op for den anspændthed der opstår i de muskelgrupper.

Hvad skal det så koste...?

De første 2 timer er gratis, herefter 320,- pr. Time. Man forpligter sig ikke til mere, end de 2 timer.

Jeg bruger ca. 20min pr. person.

Så er man chef, som godt kunne unde sin medarbejder dette.

Eller er man ansat på et på et kontor el. lign., så kan man jo give beskeden videre til chefen.

Jeg står til rådighed hver fredag (evt. også lørdage)

Interesseret?, så skriv til mig på:
hyldahl82@yahoo.dk

PS: Er ens virksomhed ikke lige bosat i århus, men i Kolding, Vejle, Fredericia el. Lign og skulle man være interesseret i tilbuddet, så skriv endelig. Så finder vi sikkert nok også en løsning på det.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)