Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstil produktion.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en del timers læsning her på siden, sidder jeg tilbage med et hovede indeholdende en ret uoverskuelig liste, af virksomheder der tilbyder produktion af tøj. Så nu skriver jeg præcist hvad jeg søger, også håber jeg at der er nogle stykker der kan klare det (:

1. Produktion af tøj:

- Ikke decideret designertøj med 10 stk af hver, men heller ikke mainstream-masser med 500 stk af hver. En god mellemting, regner med at skulle bruge ca. 100 stk. af hver design/farve. Dette fordelt på str. s-xl. (ca- 100 i alt)

- Kvalitet og holdbarhed - har planer om at prisen skal ligge over middel, men, i forhold til mange andre brands, skal kvaliteten følge med det meste af vejen.

- Nakkemærke og vaskemærke. Skal også kunne producere/levere disse selv.

- Være i stand til at tage imod modeller (af f.eks. en trøje) jeg selv har syet, også producere ud fra den - rettelser af få ting på den evt. indsendte model skal også være muligt.

- Være forholdsvis hurtige til at producere og levere.

- Være beliggende i Asien, øst Europa, eller lignende, sådan at prisen kommer ned hvor det er sjovt. (Beliggenhed er ikke et krav, det er prisen dog)

- Være leveringsdygtig i mange stoffer, kvaliteter og farver - der regnes med at blive angivet ordrer der både indeholder jeans, chinos, shorts, t-shirts, strik, strømper, jakker; alt er muligt.

2. Produktion af øvrig tekstil:

- Sengetøj; dynebetræk, hovedpudebetræk og lagener er der også planer om at føre i butikken.

- Halstørklæder; af alle størrelser, stoffer og designs.

- Tasker; af alle størrelser, typer, stoffer og designs.

- Sko; ikke helt sikkert, dog en mulighed, indtil videre tænkes i stofkvalitet.

- Accessories; armbånd, halskæder, bælter, osv.

Jeg ved godt at chancen for at én virksomhed kan dække alle behovene ikke er decieret enorm. Men en der dækker de fleste søges kraftigt. Dog er fokus i starten sat på at finde en leverandør, der kan levere god kvalitet til en fornuftig pris, i ønskede antal af hver design/model.

Hvis du har en virksomhed der passer på "profilen", kender en, eller blot har noget at sige, vil der blive sat pris på det.

MVH

Jonas Holm

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:20

Rykket. En der ved hvordan man sletter indlægget?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52

Få du brug for tryk på tekstil så kan jeg være behjælpelig, har over 30 års erfaring. Ang. puder så har jeg nogle ideer/motiver som måske kunne bruges.                          

Kontakt mig for en uforpligtende snak:  idesign.janp@mail.tele.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)