Hvis man har en webshop, så er det bedste at kunden finder kurven og betaler for varene. Ved dig er det vigtigt at kunden ender med at kontakte dig for et tilbud. Derfor synes jeg godt man kan sammenligne dine kontaktoplysninger med indkøbskurven i en webshop da det netop er at krav for at ende med en konvertering.
Derfor synes jeg dine kontaktoplysninger skal være synlige ligemeget hvor man er på siden. Hvis man f.eks. kigger referencer igennem og pludselig får lyst til at kontakte dig for at få lavet noget lignende, så skal man kunne det med 1 klik. Ikke at man skal op i info og ned og finde en mail man kan skrive til.
Tak for dit indlæg. Jeg er enig. Tror jeg vil arbejde lidt med at gøre mailen klar i toppen af alle sider - Så vender jeg frygteligt tilbage for ris/ros.
Jeg kigger altid i bunden af siden, når jeg skal finde tlfnr, mail eller lign.. Nok fordi det som regel står i bunden af siden i mange webshops.. som fx på vores egen http://www.jakodan.dk/
Jeg var lige inde et smut forbi din hjemmeside den er pæn og flot her er lidt småting som irriterede mig
Da jeg gik ind på siden og fra den var åbnet gik der under 0.001 sekunder til mine øjne stirrede på den sorte box med noget tekst i, og selvom jeg prøvede at koncentrer mig om hvad der var på siden ud over den, kunne jeg simpelthen ikke få øjene væk
Den irriterede mig en del da den simpelthen afholdte mig fra at aflæse resten af din side
Og jeg ville nok smide kontakt info i bunden også det ville for mig virke mere troværdigt
Lidt OT, men hvis jeg var dig, ville jeg enten stryge den tilfredshedsgaranti helt, eller omformulere den. Hvad gør du hvis du får en hyperkræsen kunde (som fx mig), som ganske enkelt kræver meget højere kvalitet end du kan levere? Med din meget korte beskrivelse af tilfredshedsgarantien forpligter du dig faktisk til at gå ud og købe ekstern designkraft, som med tæt på 100% sandsynlighed kommer til at koste dig mere end du selv får ind.
Så jeg vil råde dig til at indsætte en passende pasus der redder din røv, eller at droppe garantien.
Tak for din kommentar og ros. Jeg kan godt lide den sorte box(tanken var også at ordene skulle være aktive links), men har også haft tanken omkring at den forstyrrer for meget? Men hvad skal jeg ellers have der? Et billede med forskellige opgaver jeg har løst?
Uffe,
Jeg kan sagtens se problemstillingen, og det skal nok uddybes mere på hjemmesiden. Umiddelbart har de par kunder jeg har haft igennem ikke været et problem, men der skal selvfølgelig være klare linjer. Jeg har lidt om det i mine leveringsbetingelser(som nok skulle kunne hentes fra siden).
Tak for jeres feedback, vil virkelig gerne høre mere.