Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trykt materiale - samlet eller spredt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Inloco Regnskab har efterhånden spredt sig over forskellige aktiviteter, navnlig regnskabsservice, undervisning og - sidste skud på strammen Franciskanerserien, som er håndbøger for iværksættere.

Jeg plejer at udgive et halvårligt kursusprogram, jeg har intet "på tryk" om regnskabsservicen ud over lejlighedsvise små foldere med iværksættertilbud. Franciskanerserien har foreløbig bøgerne men ingen informationsfoldere.

Undervisning og regnskab deler hjemmeside: http://inloco.dk - og Franciskanerserien har sin egen midlertidige hjemmeside: http://franciskaner.dk, men jeg planlægger med at skille undervisningen og regnskabsservicen lidt fra hinanden og har købt en særligt domæne til kurserne.

Jeg skal til at skrive kursuskatalog for 2. halvår 2005. Spørgsmålet er: Skal jeg lave en "stor", fin trykt ting om Inloco Regnskabs samlede aktiviteter, nu jeg er i gang. Eller skal mit trykte reklamemateriale bestå af alle mulige forskellige foldere/hæfter/(læs: mere eller mindre tilfældige og nogle gange hjemmetrykte sager).

Altså: Jeg skal lave en plan, men skal jeg tage udgangspunkt i det samlede eller fraktionerne?

Trykt materiale virker rigtig godt for mig, så skriv ikke, at jeg skal bruge alle pengene på hjemmesideforbedringer i stedet. Men budgettet er, som sådanne nu er: For lille.

Mange hilsner

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 23:32

Hej Anette,

Du skriver at du vil skille aktiviteterne ad; sikkert så det bliver nemmere at markedsføre dem hver for sig. Hvis du udgiver et kursuskatalog hvor alle dine andre aktiviteter også er med, får du en norsk købmandsbutik i telemarken. Det bliver sådan lidt altmuligmandsagtigt.

Skal dine aktiviteter køres som seperate enheder skal du kun udgive kursuskatalog uden information om de andre aktiviteter. Så er der ingen tvivl om hvad du tilbyder. Du kan altid sætte en bagdør ind vil at nævne at kurserne er sponsoreret af... -eller: underviser er forfatter til...

Jeg synes du skal publicere materiale i takt med behovet fra de enkelte aktiviteter. Bruger du et digitalt trykkeri kan du får meget små oplag i super kvalitet.
Dermed bliver det nemmere at adskille aktiviteterne og dermed også muligheden for at skyde nogle præcise kanonkugler ud blandt kommende kunder.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:51

Hej Anette,

Altså, set med trykmæssige øjne, så bør du ikke samle det hele i én folder.

Selvfølgelig bliver det billigere blot at lave én - men problemet er blot at det måske også på nogen kommer til at virke lidt "for meget". - lidt ligesom man tvivler lidt på om det nu også er så smart spise på en lille restaturant som drives af den samme mand og kone som også driver solariet, netcafeén og autoværkstedet som ligger i forlængelse af restauranten.

Så hvis jeg var dig ville jeg holde regnskabsdelen og undervisningsdelen adskilt.

En anden ting er: Hvis du skal have trykt f.eks. 1.000 foldere om undervisning og 1.000 om regnskab, så er det ikke fordi prisen bliver meget over hvad det ville koste at få trykt 2.000 foldere med undervisning og regnskab i samme folder. Det er blot vigtigt at du får dem trykt sammen for at det kan lade sig gøre.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 09:43

Tak for jeres svar. Jeg kan høre på det hele, at ud over mit eget behov for at se et stort forkromet katalog, så er der ingen pointe i at samle det. Jeg kommer så til at lave kursuskatalog som sædvanligt, og så må jeg spekulerer lidt over, hvad jeg kan gøre, for at præsentere regnskabsafdelingen skriftligt også.

God 1. maj - holder I halve eller hele fridage?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:23
Dato: 5/1/2006 9:42:53 AM Forfatter: Anette/Inloco
God 1. maj - holder I halve eller hele fridage?

Jeg må klart bakke de andre svar op.
- og nej - jeg holder hverken halv eller hel fridag.

mvh Hans
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:34

Hel arbejdsdag.....

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 12:54
Ja men så må I have god arbejdslyst allesammen - vi har lukket kontoret og smutter ud og hujer af Helle T. i Fælledparken.

:-)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)