Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad burde min løn være ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle amino'er.

Jeg er ny bruger af sitet og alm. lønslave.

Jeg har en forespørgsel til jer.

Jeg fungerer som daglig leder i et lille firma, tager mig af produktionen, indkøb, ordrebehandling, salg både eksternt og internt, reklame/marketing.

Tager ud til messer og åbent hus, samt udvikling af nye produkter.

Vil ikke nævne produktet og hvor jeg arbejder.

Jeg er 34 og udannet inden for handel og service.

Da jeg startede i firmaet, kunne fristen på 14 dage ikke overholdes til kunderne.

Nu leverer vi inden for 6 dage og har fået produktionen op at køre.

Det må da være noget værd ??

På forhånd tak.

Langkilde

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:43
Tilmeldt 18. Sep 08
Skrevet kl. 08:52

Ja det har jeg og svært at komme frem til noget konkret, da jeg spænder så vidt i virksomheden. Kan jo ikke rigtigt tilknytte en bestemt titel.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:44

Man kan jo altid diskutere begrebet "hvad er man værd". Du er vel det værd, en arbejdsgiver max. vil give for dig (det lyder næsten helt som hvid slavehandel). Og det afhænger jo af, hvad du indtjener og hvad en anden end dig til at udføre arbejdet koster. Hvad det er i kroner/fryns er jo svært at sige da der er så mange parametre, der spiller ind. Du kan gå din arbejdsgiver på klingen og forsøge at få mere i løn. Hvis det ikke lykkes ja så får du hvad du er værd. At du måske nu eller bagefter stadig ikke får 100% hvad du er værd kan også skyldes, at du har nogle subjektive kriterier, der gør, at du giver køb på noget på grund af de værdier, der er i virksomheden (gode kollegaer, fryns, du kender stedet godt og har en høj status, du har frie udfoldelsesmuligheder osv.). Der skrives myriader af bøger og artikler og holdes kurser i en uendelighed om det at forhandle løn.

Hvis du er utilfreds med din honorering og mener at du kan få noget bedre andre steder, så må du jo vælge om du vil kræve mere i løn. Hvis de ikke så ikke giver dig det har du også valgt at forlade firmaet (eller at du bliver og fortsat er utilfreds).

Hilsen Jakob

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:45

Der er nok ikke nogle her som kan give dig et eksakt tal. Prøv og funder over hvad du selv mener du er værd, hvilken løn vil du være tilfreds med? Og gå så ind og sig det til din chef!

Tilmeldt 18. Sep 08
Skrevet kl. 10:06

Nej var jo lidt det jeg frygtede, at ingen kunne give mit et tal.

Men sådan er det jo i livet, ikke alt kan opgøres.

Men takker for jeres deltagelse.

Langkilde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)