Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT support søges - Netværk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi søger en IT-haj, til at yde support på vores interne netværk i en andelsforening på indre Nørrebro.

Vores system består af router og modem(leveret og konfigureret af TDC) der leder signalet til 2 switche (et "åbent" og et "lukket" software konfigureret) der fordeler signalet til ca. 30 lejligheder.

Vi har på nuværende tidspunkt lige fået opgraderet vores forbindelse fra ADSL til VDSL. Vi har i den forbindelse fået problemer. Din første opgave vil derfor bestå af at få løst ovenstående.

Der tilbydes naturligvis ikke et fuldtidsjob, vi ønsker blot en stabil og dygtig IT-guro bestyrelsen og andelshavere kan kontakte i tilfælde af problemer der ikke kan løses.

Vi forventer

- at du har erfaring med ovenstående

- at du bor i københanvsområdet

- at du er stabil

Håber at høre fra dig snarest...

Jonas

Fra København nv
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jonas

Jeg hedder Mike Fick og jeg har et IT-support firma der tager sig af lige præcis sådanne ting som I kæmper med lige i øjeblikket.

Jeg har i ti år ydet support til både private og firmaer, og både telefonisk og onsite. Jeg bor i Kbh.nv, og kan rykke ud med rimeligt kort varsel og kan altid kontaktes på mit mobil nummer i tilfælde af akut opståede situationer.

Hvis vi indgår en aftale så får i selvfølgelig også nogle gode fordele i forhold til normal praksis

Håber at høre fra jer snart


ComSYS IT-Support
v/ Mike Fick
Emdrupvej 123 2.th
2400 Kbh.nv
Tlf: 26401757
e-mail: migtymike@gmail.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)