Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, vurdering, e-mærke m.m.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så er jeg her lige igen.

Nu har jeg efterhånden set flere tråde der giver os webshop ejere en del at tænke over.
Jeg har derfor bestemt mig for at høre jeres mening om vores shop.
 
Jeg vil meget gerne høre jeres mening om layout, brugervenlighed o.s.v. I er velkomne til at gennemføre en bestilling for at teste shoppen helt til ende, bare i vil være så venlige at skrive testordre i kommentar feltet.
 
En anden ting vi tumler lidt med er m.h.t. E-mærket. Vi har ikke E-mærket og kan ikke godkendes til det så længe vi tilbyder bankoverførsel som betalingsmetode.
Bankoverførsel er meget benyttet af vore erhvervskunder og vi er derfor ikke meget for at droppe den betalingsmetode, men er der nogle af jer der har erfaringer med E-mærket. Har det givet et mærkbart mersalg eller anden positiv respons.
 
Linket til vores shop er www.totalcomputer.dk og husk så at der er 5% i rabat, hvis i gennemfører en bestilling der ikke er en test og skriver "AMINO" i rabatkode feltet. Se evt. http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=115&num=15&pageNo=5
 
Håber på en masse brugbare input.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Et forslag til bankoverførsels-problematikken:

Kan du ikke godkende erhvervskunder der ikke vil betale med kort, og så kun fakturere dem. Det er jo i princippet det samme som en bankoverførsel. Så tilbyder du ikke privatkunder/erhverskunder bankoverførsel på din side, men derimod erhvervskunder netto 8 dage (eller hvordan du nu betinger dig) gennem faktura.
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har lige taget et kig på din side. Egentlig synes jeg siden ser OK ud. Den virker funktionel. Produkterne (i min stikprøve) beskrives godt. Designet er dog ikke noget særligt, men heller ikke dårligt. Måske lidt kedeligt. Jeg er ikke så vild med logoet. Kan du gøre designet lidt mere unikt, så man ikke glemmer siden med det samme igen...?

Det første jeg tænker er, at der for mange informationer på forsiden. Synes der er for mange punkter i menuen, især under "nyttig information".
Jeg kan umiddelbart ikke se hvorfor du har et punkt der hedder "Webshop" i topmenuen. Hele siden er vel en webshop?
 
Mvh. Niels
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)