hej Aminoer jeg har i nogen tid puslet med en idé til en webshop, jeg vil ikke komme nærmere ind på hvad der skal handles med. I shoppen skal man kunne vælge sit produkt, ud fra kategori, og man skal herefter kunne tilpasse produktet, samt vælge tilbehør osv., det kan bedst illustreres ved følgende eksempel, det er ikke det produkt jeg har i tankerne: kunden skal bruge et 1/2" galvaniseret vandrør på 1 mtr., med gevind i begge ender, og en bøjning i den ene ende. kunden går i shoppen og vælger 1/2" vandrør, og angiver hvilken længde det skal have, herefter skal der være mulighed for tilvalg af gevind, tilvalget vælges fra en liste. herefter skal der være mulighed for tilvalg af tilbehør, tilvalget vælges fra en liste. der skal naturligvis være plads til yderligere tilvalg, og kunden skal have vist en illustration af det bestilte, med angivelse af relevante data, samt pris inkl. levering osv. Findes der noget sådan i forvejen ?, har hørt om mamut iværksætter, men da jeg er it analfabet, er det ikke noget jeg har kastet mig ud i at rode med, og shoppen skal af samme grund være "brugervenlig" i forhold til vedligehold. hvad koster en sådan shop at få lavet, hvis ikke der findes noget man kan bruge i forvejen. dbh
Morten |
Hej Morten
DanDomain vil jeg da anbefale dig at kigge på, det er en produktkonfiguration og kan arbejde med avancerede varianter altså skifte billede alt efter hvilken variant du vælger. Se evt. mere på DanDomain.dk