Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KLAGE

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ny Aminobruger og jeg vil godt klage. Kun ca. 10 min efter at jeg havde logget mig på som bruger fik jeg den første henvendelse fra en potentielkunde, hvilket jo naturligvis giver en del arbejde. Men så på dag 2 var den gal igen. Her fik jeg nu en henvendelse fra endnu en potentiel kunder og jeg fik yderligere indgået samarbejdet med yderligere 2 virksomheder, hvilket jo også betyder en del arbejde.

Jeg spørger bare: hvad bliver det næste? At jeg skal til at sende ordrebekræftelser og tjene penge på at drive virksomhed!

Ja Amino er altså stærkt vanedannende og direkte årsag til overarbejde, hvorfor siden burde lukkes omgående.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:57

Jeg syntes helt klart at du skal lave en skriftlig klage og sende den til Martin.

Den vil han helt sikkert behandle med den største omhu og sørge for at der bliver bragt orden i sagerne....

Men tillykke med succeen - det er da lækkert nok, bortset fra det ekstra arbejde

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:33

Dato: 4/27/2006 9:50:50 AM Forfatter:Peter Bjarnarson / PB Marketing ApS Jeg er ny Aminobruger og jeg vil godt klage. Kun ca. 10 min efter at jeg havde logget mig på som bruger fik jeg den første henvendelse fra en potentielkunde, hvilket jo naturligvis giver en del arbejde. Men så på dag 2 var den gal igen. Her fik jeg nu en henvendelse fra endnu en potentiel kunder og jeg  fik yderligere indgået samarbejdet med yderligere 2 virksomheder, hvilket jo også betyder en del arbejde. Jeg spørger bare: hvad bliver det næste? At jeg skal til at sende ordrebekræftelser og tjene penge på at drive virksomhed! Ja Amino er altså stærkt vanedannende og direkte årsag til overarbejde, hvorfor siden burde lukkes omgående.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:34
Hvad satan? Er AMINO blevet til en kommerciel salgskanal?

Det var da utroligt hvad du skal finde dig i - klag straks!

Stort tillykke, og vind i sejlene herfra!
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:39
STÅÅÅP - så skal vi i stejke... ingen rør sig før vi har fået stoppet det der med at arbejde
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:53

...... Jeg kender det godt. Det er møgirriterende med alle de kunder. De tager en hulens tid og giver en masse administration. Desuden avler de krav om både moms og skat. Tænk dig en verden uden kunder: Fri til at spille 7-kabale hele dagen!!!

Selvom jeg bruger en del tid her på amino, har det faktisk givet mig så mange kontakter og kunder, at der er positiv økonomi i det. Men det er nu kun sekundært. Det vigtigste er al den viden, der bliver delt. Jeg bliver både klogere, rigere og mere nysgerrig af at være amino-amigo.

mvh Hans
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:21
Moms og skat siger du Hans???? Det må jeg hellere lære. Starter omgående en tråd omkring hvordan man gør det.....

EDIT: Den korte tid jeg havde til 7-kabale før, er nu erstattet af tid på amino og henvendelser fra aminoer. Så MIN kabale går op.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:37

Dato: 4/27/2006 12:20:59 PM Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Moms og skat siger du Hans???? 

Det aner jeg ikke et klap om, men min bogholder-Vivi siger, at det ikke er hende der tager dem. Hun giver dem vist nok vider til nogen, der har mere brug for dem.
Desuden er det bare noget, jeg har hørt andre klage over - og så ville jeg bare stemme i de populæres kor.[:0]

mvh Hans
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:41
Jeg må lige have en snak med Vivi. Hun lyder MEGET kompetent, og som en jeg godt kunne bruge.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 12:45

Hej Peter..

Nu ikke noget med at få for mange kunder herinde, så jeg ikke skal lave dit salgsmateriale alligevel..

Men velkommen til Amino....

Mange hilsner:
Thomas
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)