Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er emnet musik vs. internet uinteressant ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,


Jeg undrer mig lidt over at mit indlæg "Partner til etablering af Musikportal" vækker så ringe interesse - faktisk er det suveræn bundskraber i f.h.t. antal læst, og ingen svar.

Er der virkelig ikke andre, der har bemærket at emnet Musik er særdeles dårligt præsenteret på internet - biler, bolig, rejser, IT, sundhed, job, investering......er alle forholdsvis "velbeskrevet", men hvor er det samlende forum for musik ???

Jeg har mange gode idéer til koncept og ikke mindst forretningsgrundlag for en Musikportal, også således at konceptet kan gradueres i f.h.t. et mindre "start-up".  Og jeg har stor og konkret viden/erfaring med udvikling, markedsføring og internetannonce-salg for internetportaler.  

 

Håber jeg finder en ligesindet, der også "ser lyset" i kombinationen af musik og internet.              
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Din tråd er sikkert forholdsvis da du søger partner, og hvis man ikke har tid eller evner til at være din partner, så er din tråd ikke videre interessant for folk herinde.


De tråde der er mest gang i herinde er debat trådene og det er din jo ikke ligefrem.

 

Jeg har dog lagt en kommentar i den og håber at høre nærmere fra dig, men ellers held og lykke med projektet.

 

Mvh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, da.


Både musik og internet er interessant - også i kombination .

 

Jeg går udfra, at du kender de eksisterende danske musiksites - jeg er selv meget begejstret for www.mymusic.dk, hvor amatører kan præsentere deres musik.

Derudover findes der jo flere butikker, som handler med både cd''er og mp3-filer.

Jeg har ikke indtryk af, at mymusicfolkene bliver rige, og jeg tror nok, at butikkerne ligger i en rimelig hård konkurrence.

Men det har du sikkert selv mere styr på - ellers må du se at få det.

 

Held og lykke

 

 
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo, jeg kender nok de fleste betydende aktører i musikbranchen. Mymusic.dk er en god idé og koncept, men dækker jo kun en brøkdel af musikkens verden, og er tydeligvis ikke særligt kommercielt vidende eller interesseret.

Diverse detail- og online-pladeforretninger har jo også blot et begrænset udvalg.  

 

Min idé går på at forbrugerne bl.a. skal kunne identificere kunstnernavn og/eller albumtitel udfra søgning sangtitel og herfra finde

"best-buy" blandt pladeforretningerne + en masse andre elementer/features.

Forretningsplan, kravspecifikation etc. er udarbejdet.    

     

  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Manglen på seriøse musik-sites, kan sikkert ha' noget af gøre med at musikbranchen er nogle af de meste konservative når det gælder nettet.
De tør ikke prøve noget nyt, de holder på deres penge og de skulle ha' fanget internettets muligheder for ti år siden.

(Mp3 formatet fylder faktisk 10 år idag)

/ Thomas
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, hvis du tænker pladeselskaberne har du helt ret - de er åbenlyst kede af fremskridt. Kunstnerne er derimod langt foran de fleste andre brancher. Selv relativt "små" kunstnere har langt bedre web-sites end mellemstore virksomheder.

Derfor er grundlæggende content - diskografier, nyheder, koncertkalendere etc. til stede i et nærmest udtømmende omfang, men bare ikke præsenteret via et samlende forum for musik.    
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som et dejligt sted på nettet, du vil bygge.
Dér vil jeg gerne komme på besøg - tit.

 

mvh Hans
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det lyder som en spændende (men meget omfattende) idé du har, klø endelig på og hold os informeret.

Personligt kender jeg ikke det store til musiksider, men må da ærligt indrømme jeg tit har manglet et "index" af en art. Jeg må dog igen understrege at jeg synes det lyder meget omfattende - men hvor der er vilje er der vej :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)