Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino-udnævnelser

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja

Selvstændig med A/S noteret på First North kræver jo xxx antal indlæg, jeg ved hvor mange, men siger det ikke, for gider ikke se indlæg, der kun er på 3 ord for at nå der op.

Venligst

René Buch

Fra Struer
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:37
Jeg skriver dem nu mest af alt for at få stoppet min hedengangne fars rotationer i sin grav, over at hans søn er blevet udnævnt til "Offentligt ansat"...
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:46

Hmm hvorfor vender du det ikke en tand?

Til at have en stor ære over at være en del af dette total cool forum der kun har tilformål at hjæle ligesidet? Når der er god kvalitet i alle indlæg vil dette være med til, at trække endnu flere med for de ser alt det seriøse arbejde, der ligger bag hvert eneste indlæg.

Venligst

René Buch

Fra Struer
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:58

Jeg er fuldstændig enig, og har besindet mig igen.

Det er rent faktisk et fantastisk forum, Martin har fået stablet på benene - og oftest med en høj grad af seriøsitet forbundet med debatindlæg og velmenende råd. Baseret på Martin''s første udtalelse om "tøsedrenge" i denne tråd, følte jeg mig et øjeblik provokeret/motiveret til at komme lidt foran i rangliste-køen - Jeg beklager spontaniteten :P

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:42

Der er slet ingen tvivl om, at Martin har valgt disse udnævnelser, for at man skal starte en ny profil, når man når til offentlig ansat, MLM pusher og de andre..... På den måde kan han få aminoer til at skrive pressemeddelelser om, hvor mange nye medlemmer, der hele tiden kommer til - men i bund og grund er vi faktisk bare de samme 4, der skriver hele tiden.

Jeg er skide træt, af at ændre mit virksomhedsnavn konstant, for så at tage fat i Erhvervs- og selskabsstyrelsen, som jeg er på fornavn med efterhånden. Alt samme blot for, at have mulighed for at lave en ny profil her, og igen vende tilbage til de glade lukrative klemmesamlerdage.....

"Hvordan laver man en ironisk smiley?????????????

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25

Genial konspirationsteori Jan!

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 17:08

Dato: 4/26/2006 2:37:29 PM Forfatter: Fenderbender Jeg skriver dem nu mest af alt for at få stoppet min hedengangne fars rotationer i sin grav, over at hans søn er blevet udnævnt til ''Offentligt ansat''...

Du burde være tekstforfatter - jeg griner endnu.

Hilsen
Flemming
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)