Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kommer mit website ikke frem på Google?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

> Drop tilmeldingerne, og få nogle kvalitetssider til at linke til jer.

Ja, det er også min erfaring. Du kan godt tilmelde dig, men det vigitgste er at få kval.links til din side.
Dmoz virker umiddelbart som noget af en omvej

Check your health and fitness online: www.health-calc.com

Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

3 hutigte

 
1. Ja, google og andre søge maskiner vil ikke gå på jeres side - Phillip Du får realt kun indsat statiske søge ord - for at siden bliver indexeret skal der være en speciel designet .htacss fil som skal ligge i roden af jeres folder :D - .hvis søgemaskiner ikke overholder .htacss filen bliver de banneret fra alle DNS server i USA .... ( ja jeg lavede en søge maskine som 2 års projekt på uni og blev bannet fra alle sider .... også I DK :D )
 
2. om det kan betale sig .... Ja jeg har ca 300 dalige brugere som kommer fra google og lidt blah fra alle andre
 
3. google er langsom - men aldrig over 3 md
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg nåede slet ikke at tilmelde vores hjemmeside til google før den var indexeret! Det eneste link til siden, var moderselskabets hjemmeside

Der gik ikke 5 dage fra jeg smed det første op til man kunne finde siden på msn og google.

Sådan kan det altså også gå ;)
Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja du har nok fået den "gratis med" fra dit hosting firma .... det er en ret magtfuld lille fil

 
eg. jeg har et galleri på 40 GB billeder som hvis GOOGLE eller MSN kom ind på ville koste mig stilligen da den ville kunne presse siden i knæ, da de napper en kopi ... derfor designer man selv sådanne en fil :D
 
og husk hvad end google eller de andre får fat i kan ses op til 3 md efter på deres side så hvis i kommer til at linke til regnskabet skal den ikke nappe det selvom det måske lå offentligt i 3 dage
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/27/2006 10:54:35 AM Forfatter: www.kanoon.dk

Tja du har nok fået den ''gratis med'' fra dit hosting firma .... det er en ret magtfuld lille fil

eg. jeg har et galleri på 40 GB billeder som hvis GOOGLE eller MSN kom ind på ville koste mig stilligen da den ville kunne presse siden i knæ, da de napper en kopi ... derfor designer man selv sådanne en fil :D
og husk hvad end google eller de andre får fat i kan ses op til 3 md efter på deres side så hvis i kommer til at linke til regnskabet skal den ikke nappe det selvom det måske lå offentligt i 3 dage

Det er helt sikkert en magtfuld lille fil, men den er ikke nødvendig for at blive indekseret - ved ikke om jeg misforstår dine indlæg. Ingen asp-sider har sådan en fil, og de kommer jo med alligevel eftersom søgerobotten blot følger de links den støder på :)
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
.htaccess er en ren Unix ting og har INGEN SOM HELST etyudning for din indeksering i søgeaskiner! Så enkelt kan det siges. Move on :)
Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har sandsynligvis ret mht. til htacss .... jeg har kun arbejdet på Linux servere ... og faktisk aldrig på en windows (en vinddåse) server før .
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
OS-fanatisme hører ingen steder hjemme i forhold til søgemaskineoptimering :)
Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

OS-fanatisme er den hæftet på mig ?

 
Jeg er uddanet på KBH uni - de har sgu ikke råd til en vindåse sæver, men kun en linux debian 386''er med ekstra håndtag og turbo knap :D (rør forresten ikke turbo knappen - så bruger den ekstra strøm og køleren er solgt ) 
 
Hey hvis man skal have en Windows server op skal man mindst op på 100 Mhz og det hvor skulel pengede til den komme fra ?
 
Ok, lidt overdrevet .... Jeg har en del dell servere med dual core og en masse andet crap, men jeg ved desværre kun noget om linux servere, da det er det jeg er uddannet på :D - og ja det er nok fordi KBH uni ikke har råd til windows licenser eller vi bare går ind for opensource/gratis
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

> OS-fanatisme er den hæftet på mig ?

Ja, og mange andre som dig. Din holding til OS er hamrende ligegyldig når det handler om søgemaskineoptimering

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)