Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alarmer og overvågning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Da jeg er påbegyndt nyt arbejde som giver mig en del fordele kan jeg lige nu komme med et rigtig godt tilbud.

Alarm system med følgende:

GSM boks
3 rum sensorer - skyder 120 grader og 18 meter ud i rummet.
4 dør og vindues kontakter -
4 fjernbetjeninger - standard hvis flere ønskes så finder vi også ud af dette
2 kulilte og gas alarmer
Der er INGEN vagt tilknyttet og systemet er trådløst. Derved er systemet også unikt, for en vagt mand tager ofte længere tid om at komme ud til jeres virksomhed end i selv kan eller end i selv kan eller 5 andre.

Monteret og med 15 års services forsikring KUN 19990,- INCL MOMS amino pris: 16990 INCL moms

For flere oplysninger ring 29 36 53 33
eller besvar denne tråd

Overvågning:

2 kameraer
1 boks med indbygget skærm boksen laver selv kapitaler og har andre smarte finesser.

Pris incl montering: 21990,- INCL MOMS AMINO pris: 19990 ,- INCL MOMS

Alarm og overvågning KUN 36990,- INCL moms og montering. AMINO PRIS: 34990,- INCL MOMS!

Er du tømre murer eller andet inden for byggebranchen vil jeg meget gerne høre fra jer, da jeg sørger nogen samarbejdspartnere. Ideen er lidt at når i giver tilbud kan i samtidig smide alarm i tilbudet, og så selv tjene en skilling vi monterer stadigvæk alarmen kvit og frit, i tjener bare en skilling ekstra ;)

SÅ er det nu der skal sikres i kontorer og på arbejdspladserne. Ønskes et konsulent besøg, som også er kvit og frit så ring 29 36 53 33
Vi sikre også privaten.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)