Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler besøgende

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en hjemmeside - www.contego.armor.com hvor jeg og en partner sælger skudsikre veste.

Vi mangler trafik på vores hjemmeside og er lidt i tvivl hvilke fremgangsmetoder, der er bedst til det for mål.

Hvis nogen har nogle erfaringer med problemet/løsningen og måske gider bruge 2 min. på at tjekke hjemmesiden ud og komme med lidt feedback, vil jeg blive meget taknemlig.

Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:11

Undskyld hjemmesiden er contego-armor.com

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 10:01

Hej Det første der falder mig i øjnene er brugen af ordene "skudsikre og knivsikre" veste som nævnes i næsten hver anden linie. Det er lidt overkill når man sælger én vestetype, og kunden jo må formodes at kende lidt til veste i forvejen. Her er produktsiden om vesten rigelig. Her burde du/i nok koncentrere jer mere om hvor godt vesten sidder. Derudover burde i nok heller ikke bruge en hel side på at skrive én line om hvordan man måler op til vesten, brug et billede istedet.

Generelt henvender i jer til et smalt marked. Hvor mange dørmænd er der i Danmark, og hvor tit skal de have en ny vest? Her ville jeg nok satse lidt bredere og tilbyde funktionelt arbejdstøj. Selvom jeres motto er keep it simple, betyder det jo ikke at i kun skal have én vare, og da slet ikke med et så begrænset marked. Det der falder mig lige for, er en buks. Skovarbejdere bruger jo en sikkerhedsbuks, og for en dørmand kunne det vel også være aktuelt? En skjorte med goretex giver mulighed for på en kølig sommeraften at gå fra døren til lokalet og retur uden frygt for forkølelse/lungebetændelse osv.

Elektronik i form af kommunikationsudstyr (a la "FBI øresneglen" med spiralledning) eller andet sikkerhedsrelateret udstyr kunne jo også komme på tale. I kender jo rumlen fra jeres egne jobs som dørmænd, så læg hovederne i blød omkring andre behov end blot skudsikre og knivsikre veste. Andre gadgets kunne også tilføjes, jeg googlede en blitz/flash pen som blænder en angribende person ligesom en fotoblitz og sådan findes der sikkert mange andre personlige værnemidler der kan pacificere uden unødig magtanvendelse og inden for lovens rammer. Med andre ord skal jeres hjemmeside nok være lidt mere interessant og gerne ud fra jeres koncept keep it simple.

Hvis i derimod vil fortsætte med kun at have denne vest på programmet, så få lagt grafik i form af diplomer, logoer fra testinstitut og selve testrapporten ind på siden så den bliver mere faktuel end blot at den har bestået en klassifikationstest. Læg også gerne andre mindre omfattende test ind på andre vestetyper, så kunden kan se at netop jeres vest ligger i toppen. Som det er nu, er der jo ikke noget at sammenligne med.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:34

Test med en måneds Google AdWords (lille budget) og se om I kan få noget som helst ud af trafikken. Det er et snævert marked, I arbejder med (og jeg synes helt klart, I skulle udvide produktsortimentet) - men det kan jo godt være, I kan konvertere trafikken fra søgemaskiner... KAN I det burde I satse på søgemaskineoptimering :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:07

Hej Contego

En hurtig søgeordsanalyse viser at knap 2000 søger på de produkter du har om måneden, og at folk ikke søger på "knivsikre" men derimod på "stiksikre" veste.

Med denne trafikmængde bør du både køre med Adwords kampagner og som minimum gå efter en top 3 placeringer på hhv. "skudsikker vest" og "stiksikker vest".

Lad os optimistisk sige at du kan få havldelen af de 2000 søgende ind på din hjemmeside, og 1-2% af disse lægger en ordre. Så snakker vi 10-20 ordrer per måned. Optimistisk set. Googles Traffic Estimator angiver at du kan forvente omkring 1 klik per dag på en Adwords kampagne på "skudsikker vest".

Mvh Jesper Jørgensen

Deducta Online Marketing, tlf. 70 26 62 21

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:38

Jesper Jørgensen:
En hurtig søgeordsanalyse viser at knap 2000 søger på de produkter du har om måneden, og at folk ikke søger på "knivsikre" men derimod på "stiksikre" veste.

Jeg hijacker lige tråden for en kort bemærkning - sorry - men, Jesper, hvor fik du det tal fra?

Venlig hilsen
Ole

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:43

Hej Ole,

Jeg er ikke Jesper, men jeg kan godt pege dig i retning af Googles Adwords-værktøj alligevel.

For et par måneder siden begyndte de at skrive konkrete estimater på søgetrafik i dette værktøj i stedet for de diffuse, grønne søjler de brugte før.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:36

Hej Ole

Det er rigtigtnok det værktøj Frank nævner. Husk at sætte sprog og område rigtigt og overvej om det skel være "bred, sætning eller eksakt" match.

Et alternativ til at udvide sortimentet er at gå målrettet efter at sælge til udlandet. Produktet ser ud til at kunne bære porto til udlandet.

Du kan også overveje affiliate marketing som er en "No Cure - No Pay" løsning hvor du fx. betaler 10% i provision for hver ordre partneren skaffer til dig.

Mvh Jesper

Affiliate Marketing

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:09

Det kunne også være et hit at optimere indholdet på hjemmesiden lidt.

Jeg ville ikke købe en vest online, da jeg ingen idé har om hvorvidt jeg skal have en L, XL eller XXL - Mine T-shirts er normalt XL, men min jakke er L.

Så der er jeres "hvilken størrelse er jeg" en smart ting, tænkte jeg.... lige indtil jeg besøgte  jeres "Hvilken størrelse er jeg?" er svaret blot "For at finde den rigtige størrelse vest, skal du tage et mål fra buksekant og op til bunden af halsen"

Så tænker jeg goddag mand økseskaft - Hvordan skal jeg så omsætte det mål jeg får ud af det, til noget der kan omformes til Medium, large osv? - Jeg vil tro at i mister 10 ud af 9 potentielle kunder der.

Derudover vil jeg ikke handle med en virksomhed der ikke opfylder de ganske enkelte krav omkring oplysningspligt ved fjernhandel, herunder oplysning af virksomhedens faste adresse, telefonnummer og cvrnummer, som jeg ikke kunne finde nogen steder.

Så uanset hvor mange besøgende i får ind på jeres hjemmeside, så tvivler jeg på at i sælger ret meget fra den, som den ser ud nu.

Håber i kan bruge det konstruktivt, og ikke ser det som et "surt opstød" Smile

Nåe ja - Jeres betingelser hænger forøvrigt ikke ret godt sammen med jeres produkt?

"Contego-armor.com påtager sig ikke ansvar for tab af data eller programmer i forbindelse med undersøgelse af reklamationer eller reparationer. Inden indsendelse af udstyr skal der være taget en fuldstændig backup af samtlige data på det indsendte udstyr."

Betyder det at tømme lommerne?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:49

Tekster på siden skal vist have en tur mere ;o)     ex. "beskytter med knivstik...." - der skulle sikkert stå 'mod' i stedet. I skriver om klassificeringer, men henviser ikke til noget så man kan se hvad det er og hvilket niveau det er. I skriver blot at det er noget af det bedste!!!!!!! - Jeg tænker, "yeah right" ;o)

Man kan ikke se hvad man kan betale med. man kan lægge i kurv, indtaste sin livshistorie, for så at finde ud af at I ikke tager mit kort ;o(

Der er ingen virksomhedsoplysninger, så der er meget få der vil købe i dåsan en webshop.

Hvilken størrelse er jeg................er det en joke eller?

Forslag: Ny eller meget justeret website + markedsføringnettet.

PS. Hvis jeg af en eller anden grund, skulle bruge en vest, ville jeg ikke købe fra den shop. Det virker for hjemmelavet/lusket, uden virksomhedsoplysninger, samt mnagel på info ift. betalingsmåder.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)