Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dumpeprocent.dk - hvad skal der på?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så Kontant idag om køreskole og deres høje dumpeprocent, så tænkte jeg: jeg køber da dumpeprocent.dk.

Hvad synes i der skal på sådan en side?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 02:35
Lav et system hvor kørelærer kan logge ind og skrive hvor mange de har som dumper og evt deres priser eller sådan noget...
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:04
Måske noget om dumpeprocenten ved forskellige uddannelsers forskellige eksamener.
- og så kombineret med nogle guides til eksamenshåndtering: Flid, fedt og snyd.

Det skal ikke være en side, hvor du hænger forskellige skoler eller erhvervsdrivende ud - det er for plat og uinteressant. Så skal du hellere tilknytte nogle services, som kan gøre at netop din bruger ikke dumper - brevkasse, tests osv.

mvh Hans
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42
Det kommer jo an på, om du vil lave en forbrugerside eller en side, du tjener penge på. Hvis du vil sidstnævnte, så følg idéen med, at kørernelærerne kan markedsføre sig derinde. Men hvis de selv indtaster dumpeprocenter, så får du aldrig en objektiv og forbrugervenlig side. Hvis du vil gå forbrugernes ærinde, så skaf underskrifter til, at dumpeprocenter skal være offentlige, start debatter om at køre godt, læg hjælpesæt ud til kommende billister etc. Og lav kåringen af den dårligste køreskole osv. Alt efter hvor kontroversiel siden skal være selvfølgelig, for du risikerer jo også at få nogle kørerlærere på nakken :-)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:41

Lad os sige at jeg er kørelærer - jeg skal logge ind og fortælle hvor mange af mine elever der dumper. Lige pludselig bliver min hukommelse dårlig... Var det ti eller to der dumpede? Jeg kan sørme ikke huske det, så jeg skriver nul.

mvh Carsten

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:28

Tak for inputtene.

Har overvejet at oprette alle køreskole derinde og så kan folk ellers fortælle deres gode og dårlige oplevelse med dem. Samt om de er dumpet eller bestået der....

Dertil er det en god ide med en indsamling af underskrifter for at dumpeprocenterne skal offentliggøres.

Men nu må vi se hvad det bliver til ....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:40

Hej Kristian,

Måske kunne du også tilføje en mulighed for at vise hvad et kørekort reelt koster i snit hos den enkelte køreskole. Det kræver selvfølgelig at eleverne skriver hvad kørekortet har kostet dem når de har fået pappet i hånden.

Jeg så noget i nyhederne den anden dag om en far, som ringede rundt til alle byens køreskoler for at høre priser. Det kostede fuldstændig det samme for en basispakke ved alle kørelærerene. Derfor er det måske mere relevant at lave statistik over hvad slutprisen (basispakke + yderligere timer + gebyr ved omprøver etc.) er i snit ved de forskellige kørelærer.

En dårlig kørelærer har måske højere dumpeprocent, og eleverne kommer derfor måske af med flere penge i den sidste ende ved ham, selvom basispakken kostede det samme som ved konkurrenten.

Blot en ide...

mvh Carsten
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:07

Hej

Jeg så også Kontant, og nu er det kun 1½ år siden jeg fik mit kort. Der er klart brug for noget mere kontrol på køreskole-markedet(Bla pga karteldannelse, for dårlig uddannelse osv jf Kontant)
Derfor synes jeg helt sikkert du skal gå efter noget hvor folk går kommentere deres køreskole, ex give dem karakterer. Så kan man sammenligne priser og karakterer, i stedet for nu - kun priser(som åbenbart siger meget lidt i dette erhverv)

Jeg tror godt du kan kombinere at siden er til for brugerne, men samtidig tjene lidt penge på den. Både køreskoler, brugtbilsforhandlere, færdselskampagner osv kunne have interesse i at annoncere på sådan en side!

Good luck, god ide!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:19
Lav et site hvor folk anonymt kan fortælle om dårlige og pinlige sexoplevelser. Det er sikkert noget der kan få det til at krumme tæer hos mange, og vil derfor trække mange besøgende til... Hertil kan du placere adsense annoncer...
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 00:13

Tror jeg må springe de små frække historier over, men ellers er jeg kommet frem til følgende:

Find Køreskole
Oversigt over alle køreskoler i Danmark, delt op efter landsdel.

Din oplevelse
Mulighed for at fortælle om sin køreskole oplevelse. Give den karakter på 13-skalaen og hvor mange gange man er dumpet og/eller bestået.

Nyheder
Få fulgt lidt med i medierne og skrive hvad de nu ellers skriver om. Dette inddeles efter amter så der kommer relavante nyheder efter hvor man nu er.

Undgå at dumpe
En sektion med masse af gode råd, er ved at få lavet et samarbejde med nogle af dem der tilbyder elektroniske teoriprøver.

Det begynder ellers tage tage lidt form - http://www.dumpeprocent.dk/

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)