Kære Alle Aminoer Jeg har fået konstruktiv kritik en gang tidligere. Det var brugbart. Tak for det. Nu har jeg skiftet design til WordPress, hvilket jeg er MEGET begejstret for :-) Jeg vil stadig meget gerne modtage konstruktiv kritik. Spørgsmål: Nævn 2 ting, der skal til for, at du vil kontakte et coach site? Vi ses på Messen. Ha' en dejlig dag; med det I er i gang med :-) De Bedste Hilsner Hannah |
Hej Hannah
Meget lækkert design! Hvis jeg var dig, ville jeg skrive det hele i et mindre pædagogisk sprog - man bliver lidt fagidiot og det skal man passe på med!
Her kommer lidt kommentarer:
---
Ønsker du at få mere succes i familielivet? Succes er ikke noget jeg vil have i min familie, det er noget jeg får i karrieren. Jeg vil have glæde eller veltilpashed eller ro eller kærlighed :)
Der kan være flere årsager til at opsøge en familie coach/rådgiver.
Du har måske allerede kendskab til coaching (gå ud fra at det har folk ikke - eller henvender du dig kun til folk der ved hvad det er ?) og et ønske om at udvikle og investere i familien. Skabe en optimal fremtid for børn og voksne.
• Konstruere familiehjul Hvad er det? Hvor skal jeg kende det fra?
• Finde fælles værdier Værdier mig her og der - det er pædagog sprog =P - vi taler ikke om værdier i min familie, men om man kunne tale om "hvad der er vigtigt for at have en god familie"
• Sætte nye positive mål Jamen jeg har ikke nogen positive mål i forvejen, jeg vil bare gerne have min familie til at have det rart sammen...skal jeg have nogen positive mål for at bruge din coaching?
Måske har du mange udfordringer i familielivet og behøver hjælp til at løse dem. Coaching har (kan give dig) værktøjer til dette.
• Forbedre kommunikationen i familien (nemlig! :) )
• Skabe tydlige forældreroller (tydelige, men jeg synes heller ikke den formulering er så god, hvad får man ud af en tydelig forældre rolle - det er DET du skal skilte med)
• Give større kendskab til børneopdragelse (Siger du at jeg ikke ved nok om opdragelsen af mit eget barn? I stedet kunne du skrive "Give kendskab til mere effektive opdragelsesmetoder")
• Forbedre parforholdet (hvordan?)
Jeg kan som familie coach/rådgiver hjælpe dig og familien til at opnå mål og ønsker, som I har for jeres unikke familie. (Dårlig formulering med udgangspunkt i dig selv - skriv hellere "Din familie kan med en coach/rådgiver få værktøjer til at opnå de mål og ønsker i måtte have)
Du er meget velkommen til at kontakte mig for yderligere informationer.
---
Faktisk tror jeg at jeg ville sætte teksten fra "Familie coaching" på forsiden i stedet for den er god og tryghedsskabende.
Undskyld at det var så råt for usødet, men der er ingen grund til at pakke det ind når du nu er coach og klokken er 22.30 :)
Og hvis du ikke er enig er det også ok, men jeg ville aldrig vælge en coach der lød højtravende - og selvom du garanteret ikke er det, så er din forsidetekst formuleret sådan :)
Pøj pøj
Mette