Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-Partner søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger en partner som kan hjælpe mig med SEO

Du skal have gode færdigheder inden for søgemaskineoptimering samt kunne tilbyde nogle fornuftige priser

Ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:06

Jeg kan meget anbefale dig at se på vores nye service: SEO Supporten. Med denne service får du alt det grundlæggende du har brug for: Viden, hjælp og data/rapportering. Prisen er kun godt 5.000 kr. pr. år - og som Amino-medlem kan du oven i købet få 500 kroner i kontant rabat (frem til og med d. 30 september).

I tillæg til SEO Supporten tilbyder vi også mere traditionelle rådgivningsløsninger. Det kan du læse lidt mere om på www.demib.com

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:15

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:24

Nu ville jeg tilmelde seotips.dk på amino's wiki, under gode råd til seo-listen. Men er der overhovedet hoved og hale i den liste? Har folk bare smidt deres links ind som det passer dem? Så kan jeg altså godt tillade mig at smide mit link øverst? Stick out tongue

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:29

William, det er ikke det der menes med de sidste skal blive de første, tror jeg! :-) 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:34

I know, Anders Wink Kunne bare ikke lige se hoved og hale i listen...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)