Så er det blevet tid til at vi for kigget karrieredrøm.dk lidt igennem, og det håber vi at du vil hjælpe med.. Alt Konstruktivt kritik samt Ros er velkommen. På forhånd tak. |
Hej,
Jeg har desværre kun to minutter før jeg skal gå så det bliver en meget hurtig og overfladisk vurdering.
Mangler:
- Klik på logoet for at gå til forsiden.
- Flyt site search op så man altid kan se den ved hvert refresh istedet for at have den i bunden
- Gør det attraktivt for en bruger at oprette sig (jeg fandt ikke nogen grund til det da jeg klikkede mig igennem)
- Personligt er jeg ikke så glad for den ehlt lyse blå farve der er brugt til overskrifter samt menuer, da den falder for let sammen med den hvide baggrund
- AdSense midt i indholdet er irriterende (men hvis brugerne er vilde med indholdet skal det nok gå)
- Troværdighed: Som uvidende læser kan man godt blive lidt nysgerrig for hvem afsenderen er og hvorfor de har ønsket at lave sådan en portal. Der står noget om det under "Om Os", men man sidder stadig lidt og tænker om det skal være en AdSense pengemaskine eller om der ligger noget mere bag.
Det var lige hvad jeg kunne nå... Hvis jeg husker det kommer jeg med de positive kommentarer imorgen når jeg er tilbage på pinden. :)