Uha mine tænder begynder at løbe i vand over navnet Skallebæks bageri.
Det er fra min hjemby Haderslev, den første drive-in bager i DK, de har nogen himmelsk gode chokoladeboller, deres drive-in har 2 kasser med et stort mellemrum, men det er bare ikke optimalt da folk hele tiden holder ved den første, så det derved går langsomt med, at komme gemmen køén for de ventende kunder. Deres alm.butik er vildt hurtig at få sine vare i, de har mange kunder men også rigeligt med ansatte.
Kan skaffe yderliger info om Skallebæks bageri hvis det ønskes.
Tak for de mange gode svar... har lige et lille spørgsmål til!!!
Hvad vil det cirka koste for en mindre erhvervsejendom ud til E20 omkring københavn!
Det skulle være til at starte Drive-in bageren! Så vi snakker 200-300 m2...
Hvad tror I i øvrigt at omkostningerne ville være det første år...
Ved godt det kan være nogle meget svære spørgsmål at svare præcist på, men jeg ønsker også kun et ''cirkasvar''
Prøv at kontakte McDonnald i DK de ved rigtig meget om den type udgifter med køb af grund, byggeri, drive-in krav, ved de har en nedlagt McD til slag ved motorvejen i Korsør mener salgsprisen er på omkring 5.000.000,- kroner så det kan du godt gange med 2 når det skal være i kbh.
Ja Skallebæk er en solstråle historie. De er intet mindre en verdenskendte - i Sydjylland... Folk kører gerne 150 km. for at få deres brød til en fest.... Det er helt vildt og tosset.
Dato: 4/26/2006 12:59:05 AM Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Den oplagte: McBread
McDonalds sagsøger dig omgående.
Uden tvivl - men tænk på den medieomtale det ville give! Hvem husker ikke McAllan?
I Aalborg var der engang to bagerier der hed Mac Bager. Jeg er ikke sikker på at de stadig eksisterer, den der lå på Østeraa er ihvertfald lukket for mange år siden.
Hvad vil det cirka koste for en mindre erhvervsejendom ud til E20 omkring københavn!
Det skulle være til at starte Drive-in bageren! Så vi snakker 200-300 m2...
Hvorfor prøver du ikke at ringe til en erhvervsejendomsmægler? Eks. Colliers som har erfaring med salg af den type ejendomme, og de vil (forhåbentlig) gerne bruge et par minutter på nogle studerende. EDC gør jo også meget i erhvervsejendomme...
De må da have føling med markedet, og burde kunne komme med et prisleje.
Dato: 4/26/2006 7:30:16 AM Forfatter: Carsten Jacobsen
Dato: 4/26/2006 6:43:36 AM Forfatter: FlemMming
Dato: 4/26/2006 12:59:05 AM Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Den oplagte: McBread
McDonalds sagsøger dig omgående.
Uden tvivl - men tænk på den medieomtale det ville give! Hvem husker ikke McAllan?
I Aalborg var der engang to bagerier der hed Mac Bager. Jeg er ikke sikker på at de stadig eksisterer, den der lå på Østeraa er ihvertfald lukket for mange år siden.
Hvordan mon de slap afsted med det navn?
mvh Carsten
Der var vist én der var døbt Mc-et-eller-andet, som advokaterne ikke rigtig kunne stoppe, og medieomtale dét fik han. Ubetaleligt.