I forbindelse med et navneskift har min online tøjbutik skiftet design. Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre hvad I synes om designet og evt. også om brugervenligheden på hjemmesiden. Jeg kunne meget godt tænke mig at høre noget evt. konstruktivt kritik.
Jeg synes der er en del stavefejl hist og pist og er enig med at den grønne farve virker forkert. Rent brugervenligheds-mæssigt så synes jeg, som kunde,det er irriterende når man skal oprette sig som bruger for at købe f.eks. et par bukser - det bør du afskaffe!
Rent grafisk synes jeg at modellen i toppen af logo-banneret ligner noget miskmask, specielt er jeg ikke vild med det glow-lag der er smidt hen over.
Konkurrence-banneret i midten af højreside vil jeg mene appellerer til bøsser og piger - er det din målgruppe for konkurrencen?
En anden ting, hvad menes der med "GRATIS FRAGT - kun hos fashionline.dk"? Jeg er sikker på at der findes andre foretagender der tilbyder gratis fragt...
Mange tak for din tid til at se på siden. Jeg kan godt følge dig i mange af de ting du siger. Vil prøve at kigge på dette, og vil helt sikkert ændre det meste af det. Mange tak skal du have.
Giver dig ret i konkurrenceboksen kan henvende sig til en forkert målgruppe, og har indset at knapperne skal laves om. Stavefejl må jeg gå igennem.
Det omkring Gratis fragt kan godt være man skal formulere på en anden måde. Det der menes med "kun hos..." er, at vi yder gratis fragt, kun når man handler hos os... Tåbeligt måske.. :)