Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design = Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

I forbindelse med et navneskift har min online tøjbutik skiftet design. Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre hvad I synes om designet og evt. også om brugervenligheden på hjemmesiden. Jeg kunne meget godt tænke mig at høre noget evt. konstruktivt kritik.

Ser frem til at høre fra jer, adressen er: www.Fashionline.dk

På forhånd tak! :)

Dbh. Yngvi

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 22:12

Et hurtigt svar ..... min første indskydelse: Den lysegrønne farver passer ikke sammen med dine brune farver

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:25

Okay, tak for svaret :)

Farverne på knapperne er ganske bevidste.. Det er for at få brugeren til at være opmærksom på knapperne.. De skal fange opmærksomhed.

Dbh. Yngvi

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 08:50

Det skal de selvfølgelig - men de skal samtidig passe ind i designet. Det synes jeg ikke de gør ..... men det er jo bare min smag Smile

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 08:51

Jamen jeg takker mange gange for svaret :)

Har du et forslag til en bedre farve?

Dbh. Yngvi

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 15:36
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 07:15

Er der ikke nogen som kan komme med feedback på, hvordan brugervenligheden i designet er?

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 12:19

Jeg synes der er en del stavefejl hist og pist og er enig med at den grønne farve virker forkert. Rent brugervenligheds-mæssigt så synes jeg, som kunde,det er irriterende når man skal oprette sig som bruger for at købe f.eks. et par bukser - det bør du afskaffe!

Rent grafisk synes jeg at modellen i toppen af logo-banneret ligner noget miskmask, specielt er jeg ikke vild med det glow-lag der er smidt hen over.

Konkurrence-banneret i midten af højreside vil jeg mene appellerer til bøsser og piger - er det din målgruppe for konkurrencen?

En anden ting, hvad menes der med "GRATIS FRAGT - kun hos fashionline.dk"? Jeg er sikker på at der findes andre foretagender der tilbyder gratis fragt...

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:07

Rasmuskaae,

Mange tak for din tid til at se på siden. Jeg kan godt følge dig i mange af de ting du siger. Vil prøve at kigge på dette, og vil helt sikkert ændre det meste af det. Mange tak skal du have.

Giver dig ret i konkurrenceboksen kan henvende sig til en forkert målgruppe, og har indset at knapperne skal laves om. Stavefejl må jeg gå igennem.

Det omkring Gratis fragt kan godt være man skal formulere på en anden måde. Det der menes med "kun hos..." er, at vi yder gratis fragt, kun når man handler hos os... Tåbeligt måske.. :)

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 14:19

Jeg synes det er ganske relevant - og god reklame - at skrive I har gratis fragt ...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)