Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af webshop og hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi søger et kompetent udviklingshus, som kan håndtere opbygning af webshop og hjemmeside for en kommende virksomhed. Webshoppen skal være mere end blot visning af vare - man skal også have muligheden for eksempelvis at indsende egne billeder, skrive kommentarer osv.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:46

Hej Jesper,

Det kan vi sagtens tilbyde - oven i købet baseret på en open source platform så der skæres en del af udviklingsomkostningerne.

Send gerne en email med mere information og så indgår jeg gerne i en yderligere dialog om opgaven samt afgiver et uforpligtende tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:40

Hej Jesper

Måske vil vi kunne hjælpe jer videre og vi vil da gerne tage en snak om jeres ønsker og krav til løsning.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig på 28 18 98 43

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 21:43

Hej Jesper,

Måske 1902 kan hjælpe dig. Jeg opholder mig p.t. i Danmark og det vil være muligt for at mødes evt. på Ivaerk 08 i Forum hvor 1902 udstiller på stand 407.

Så fremt det er interessant for dig men du ikke kan komme på Ivaerk så send mig en mail med lidt informationer på peter.skouhus@1902software.com. Jeg kontakter dig så een af de nærmeste dage. 

Med venlig hilsen,

Peter

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:35
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 11:19

Hej Jesper

Vi kan sagtens hjælpe dig med både en webshop og en hjemmeside.

Vi er certificeret Dandomain designpartner - men vi kan også udvikle en unik hjemmeside med indbygget shop.

Du kan læse mere på www.123Design.dk hvor du også kan udregne prisen på din webløsning.

eller ringe til mig på telefon: 50 13 14 15

På vores hjemmeside har vi også nogle udvalgte cases som du kan kigge nærmere på.

Mvh. Kenni

Webadept.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)