Jeg søger partnere der også arbejder med at designe CMS systemer og frontends i PHP, MySQL og Flash CS3.
Lidt om min virksomhed: Jeg er selvstændig fotojournalist uddannet fra Danmarks Journalisthøjskole, med base i Rønde på Djursland. I 2005 udgav jeg mit første CMS system mindet på at fotografer let og elegant kunne styre deres hjemmeside uden forhåndskendskab til html. Systemet har videreudviklet sig til 2. og nu 3. version (BETA) der senest indbefatter video og Geotagging. Jeg har været heldig (dygtig) til at ramme noget rigtigt, da der er en del efterspørgsel på mit system samt unik design af hjemmesider. Se evt. på min hjemmeside: http://greatphotojournalism.com der er et multiuserplatform for professionel fotojournalistik. Dette site er styret af mit CMS system version 2 og har haft ca. 25 aktive betatestere til at inspirere til systemets egenskaber. Min egen personlig hjemmeside: http://scomer.dk, der PT er under udvikling er styret af mit CMS system 3 (BETA).
Det jeg søger er: Energiske partnere, der også syntes det er sjovt at kode og finde på CMS systemer. Kontorfælleskab mindst to gange om ugen, gerne fuldtid. Du/I må gerne have en interesse i fotografi, multimedier og journalistik, men det er ikke noget krav. Du/I skal være dygtige inden for PHP, MySQL og Flash CS3. Samt CSS. Har du/I erfaring med salg af licenser, software samt juridiske kontakter er det også godt.
Hvorfor søger jeg samarbejdspartnere: Fordi jeg tror på at jeg har fat i flere holdbare ideer og kan se en fortsat fremtidig indtjening på netop disse. Jeg mangler at vende det jeg laver med ligesindede web-designer. For at få kollegaer at dele valg, erfaringer, kaffe og bare have det hyggeligt. Jeg er mere interesseret i at udvikle og have det sjov med det, end at holde det hele for mig selv og tjene penge.
Jeg er: Præsentabel og hyggelig at være sammen med Troværdig og siger tingene direkte Far til 2 børn og gift med en folkeskolelærer Meget interesseret i samfund, musik og rejser
Forudsætninger fra min side: Vi kan mødes ugentligt og meget gerne dele kontor og udgifter forbundet med dette. Max 45 minutters kørsel fra 8410 Rønde.
Kontakt mig gerne for mere info: Sofus Comer, Rønde
|
Samarbejdspartnere til spændende foto CMS systemudvikling søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)