Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis spørgeskemaer på nettet til alle - Obsurvey

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten

Hvis du sender mig en email på allan@obsurvey.com, så vil jeg meget gerne kigge på det med dig, jeg vil gerne have rettet op så det ikke kører langsomt, så hvis du ville hjælpe mig ville jeg blive glad.

MVH

Allan

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

UserReport.com:

Hej Allan,

Den Url'en har du kun adgang til, når du er logget ind på din konto på UserReport.com.

Når du er logget ind, vil du kunne se en liste over de websites, du har tilmeldt på UserReport.

Men det er korrekt - den virker ikke, hvis du bare går direkte ind på den.

Ja jeg var faktisk logget ind... Jeg prøvede at logge ind igen forfra og fik samme fejl.

10 minutter senere virkede det.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

UserReport.com:
Prøv evt. at teste nogle alternativer. 

Synes du ikke det ville være lidt bedre stil at sende en PM i stedet for at hi-jacke en konkurrents tråd? Det synes jeg.

Så forørvigt Obsurvey, da den blev postet på v2.dk, hvor jeg afprøvede den. Det kørte helt uden lag i Chrome.

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

OK - så har der nok været en fejl på vores side - men godt det virker igen.

Nå, men jeg vil slutte med at kommentere i tråden - da Jesper jo egentlig nok har ret i, at det er lidt dårlig stil at hi-jacke din tråd ... det beklager jeg. Havde egentlig ikke lige overvejet det.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lige releaset en ny version af obsurvey, med en masse performanceforbedringer, har det hjulpet?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

UserReport.com:
Prøv evt. at teste nogle alternativer. 

Så forørvigt Obsurvey, da den blev postet på v2.dk, hvor jeg afprøvede den. Det kørte helt uden lag i Chrome.

Ja den kører fint i Firefox, Chrome, Safari og Opera. Men Internet Explorer på en gammel sløv laptop er lidt af en udfordring når vi taler om store spørgeskemaer, IE performer mildest talt elendigt. Det kører fint i IE også med store spørgeskemaer på min stationære. Men som sagt har jeg lige lavet nogle optimeringer der burde gøre IE hurtigere.

Jeg har brugere der har lavet spørgeskemaer på over 50 sider med over 400 spørgsmål, de brugte firefox og havde ingen problemer.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)