Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside (coaching)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil da være helt fantastisk, hvis der er en af jer, der har lyst til at bruge et par minutter på at give lidt feedback på min hjemmeside: www.coaching-you.dk.

Sådan helt overordnet, virker den ok, indbyder den til handling fra den besøgende, mangler der noget...

Tak på forhånd!

Cammilla

Coaching-You

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20

Hej Cammila :)

+++++ Mit første indtryk var meget positivt! dejlige farver og friskt udtryk. kan specielt godt lide den lille håndskrevne sætning i siden :) Siden er dejlig let at se på, og passer super til det du tilbyder kunderne

- Kunne jeg godt tænke mig at selve siden var centreret, da det ville gøre den mere behagelig at læse.

- Ved ikke hvor meget du er inde i alt sådan noget webhalløj, men din side bruger det der hedder frames, og det kan give problemer på nogen computere der ikke bruger Internet Explorer. Frames er et "no go" i moderne webdesign. Det har også meget negativ effekt på om kunderne kan finde din website fra søgemaskiner.
Et eksempel: søg på en lidt speciel sætning fra noget af teksten fra midten af siden. fx "En øvelse der giver dig overblik over de enkelte". søger du efter det i google så skulle din side komme op som den eneste. Hvis du så trykker dig ind på siden vil du kun komme ind i en del af din hjemmeside. I Det her tilfælde denne side http://www.coaching-you.dk/inspiration.htm

Det er ikke godt når folk prøver at google dig og derfor er det vigtigt at du får lavet siden om.

Jeg håber det gav mening. Synes siden er super flot, men der er lige lidt tekniske ting der skal bankes på plads :)

Mvh René W.

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:50

Hej Cammilla.

- Din side virker tiltalende og er dejligt overskuelig. Det er et fint træk at tilbyde nogle tools til download, så man allerede kan "komme i gang".

- Din forside opfordrer ikke rigtigt til handling. Du er rigtigt god til at beskrive, hvad coaching er, og hvad andre mener om det. Måske kunne du fjerne lidt referencer og i stedet sætte dine kontaktoplysninger på også her og opfordre til at få en uforpligtende snak eller lignende?

- Jeg kunne ikke finde noget om priser (måske har jeg overset noget?). Kunne du give nogle eksempler på et forløb i antal timer med timepris?

- Farverne er fine, og jeg kan godt lide din firkløver. Men den grønne farve skjuler næsten skriften flere steder, og det kan godt virke besværligt at gætte sig frem. Kunne du dæmpe den grønne farve, eller fremhæve bogstaverne her?

Held og lykke fremover!

Hilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:23

Hej Cammilla

Eneste kommentar må lige være, at du skal huske at sikre, at du har rettighederne på plads til at anvende det kortudsnit der viser hvor du bor.

Er det "lånt" fra Krak, sender de en regning når de opdager det. For ca. 10 år siden, betalte jeg selv kr. 1990,- plus moms for uautoriseret brug, men mon ikke prisen er steget siden den gang?

LarsQ.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43

LarsQ:
Eneste kommentar må lige være, at du skal huske at sikre, at du har rettighederne på plads til at anvende det kortudsnit der viser hvor du bor.

Kan man evt. sætte noget ind fra google.maps? Har jeg set et par steder ... det skulle ihvertflad være fuldt lovligt :)

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 12:11

Tak for feedback....

Dejligt med roserne, og virkelig godt med noget konstruktiv kritik.

Jeg laver selv siden, så jeg vil tage råd om at lave den uden frames til mig. Det med kortet, ja, det må jeg hellere lige ændre også ;-) og så det med farverne. Jeg vil prøve at se om jeg syntes det er pænt centreret.

Tak!

Cammilla

www.coaching-you.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 12:14

Det var også nogle rigtig gode tips til det med at få folk til at handle på forsiden og så nogle pris eksempler...Tak!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)