Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skjorte konsulent - ville du benytte dig af tilbudet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil meget gerne have lidt input på en ide jeg er igang med at finde ud af om jeg skal gå videre med.

Ville du være interesseret i at få en skjorte konsulent ud en eftermiddag i din virksomhed og vise den nyeste kollektion frem af skjorter i luksus kvalitet til dig og dine ansatte?
Skjorterne er alle i den bedste kvalitets bomuld og kan både købes som standard modeller eller de kan skræddersyes specielt til dig.
Skjorterne koster imellem 400 og 800 kr for standard størrelser.
Priserne for skræddersyede vil være 600 til 1200 kr, afhængig af stof, detaljer osv.

Skjorterne bliver lavet på samme fabrik som Hugo boss og andre store mærker får lavet en del af deres skjorter på - så kvaliteten og håndværket er i top klasse!

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Lyder som en ganske fin ide. Jeg vil ikke selv være interesseret men kender flere firmaer som har fået besøg af skræddere fra Thailand som tager et smut forbi en del virksomheder 1 gang om måneden og tager mål etc.  Måneden efter kommer de så igen med varerne. Fra hvad jeg har hørt sælger de ganske fint (ellers ville de selvfølgelig heller ikke tage turen).

held og lykke med ideen :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens se den gode ide i dine tanker. Det ville dog være rart for en virksomhed at vide, om besøget der bliver foretaget er uforpligtende eller forpligtende - samt at kende en smule mere til udvalget af skjortens stof osv. inden der bliver aflagt besøg. Hvis du spørger mig :)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne være interesseret i at høre hvad det unikke er i din ide, og hvorfor man skal vælge dig fremfor andre. - Der er jo flere som gør i lige netop det koncept. Så jeg tror der skal noget til når eller hvis man kommer som endnu en aktør på det marked. - Man skal vel også ha' in mente at det trods alt er arbejdstid der gør fra arbejdsgiver, og nu bliver det jo så vist ikke til noget med de ekstra 12 min, som vi eller blev "lovet"...;-)

Ulrik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)