Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At "brande" din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er velkendt at "brande" produkter eller din virksomhed er en opgave der fordre et markedsføringsbudget der ikke er de fleste nystartede virksomheder muligt. Der er j en række andre muligheder for at bringe sig på markedet uden de helt store omkostninger - ud over din tid - men den er jo også kostbar og skal gå med opgaver der giver ordre nu og her.

Det er ikke en let opgave, men nogle muligheder er der dog:

1. pressen

2. lokalaviser artikler

3. mails

4. netværk

ad pressen:
Jeg husker da jeg arbejde med naturgasetablering i Danmark at jeg fik ryddet forsiden på Børsen ved, at ringe til en journalist og fortælle ham om en god historie - som han fik ved et personligt møde - han kom fik historien og forsiden var ryddet!!!!

ad lokalaviser
Giv dem din historie

ad mails:
Kritisk de råber alle sammen "Spam" men sender alle alligevel mails - så send mails

ad netværk
Som her i Amino og mange andre af samme skuffe - hvor der foregår en omfattende markedsføring af profiler, virksomheder og ydelser samt direkte ordreafgivelser er jo helt fint - så gå med i så mange netværk du orker og spar på markedsføringskronerne.

 

Nogle fora er meget ”regide” for reklamer da de der jo administrerer sociale netværk herunder  Amino gør det med et formål:

-         at få så mange brugere på at det bliver interessant for virksomheder at annoncere og så kommer indkomsten til admin. Og ikke til dig der bruger og tilføre brugere. Men du er glad for din ”gratis” omtale så det er jo helt ok.

Men nu er tiden så kommet til konkurrence også på dette marked - nye netværks udbydere tilbyder nu deling af indkomsterne ved annoncering til dig som bruger af netværket.

Og selv har jeg virksomhed og men holder igen på markedsføringskronerne så jeg har tilmeldt mig og hvis du vil være med så sign up og læs mere her…….

http://home1.stofanet.dk/joma-company/Invitation.html

Det koster dig intet. Du anvender jo alligevel timer på deltagelse hvorfor så ikke gøre det hvor du får både reklame og betaling for arbejdet.!!!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)