Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejder du i en produktionsvirksomhed? Kan du godt lide spørgeskemaer?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er en studerende på Handelshøjskolen i Århus der i dette semester skal skrive en seminarrapport i faget marketing. Jeg har fået det spændende emne distribution i produktionsvirksomheder, og jeg kunne derfor tænke mig at høre om der er nogle danske produktionsvirksomheder på konsumentmarkedet der har lyst til at hjælpe mig ved at svare på et spørgeskema.

Spørgeskemaet kommer til at tage omkring et kvarter at besvare, og spørgsmålene kommer til at handle om hvor mange led i har i jeres distribution, samt om forskellige forhold der gør sig gældende omkring jeres virksomhed og jeres produkt. Formålet er at finde ud af, om der er en sammenhæng mellem valg af distributionsform og virksomhed/produkttype.

Spørgeskemaet er endnu ikke udfærdiget (problemformuleringen skal først godkendes på mandag 1. september), men jeg ville høre om der var nogle derude som havde tid og lyst til at sætte et kvarter af til min undersøgelse. Jeg kan ikke tilbyde det store i modydelse, udover at jeg kan tilbyde jer rapportens konklusion hvis det skulle have interesse samt fornøjelsen af at hjælpe en studerende.

Undersøgelsen vil naturligvis være fortrolig, og de deltagende virksomheder vil ikke kunne identificeres ud fra rapporten.

Mvh,
Kristian
HA Almen 5. semester
Handelshøjskolen i Århus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)