Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema: Hvilket regnskabsprogram

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Er der nogen af jer der benytter Sigma Regnskab - det er et fint lille program med bogføring, debitorer og lager - perfekt til den lille virksomhed - og så er det gratis

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:12
Hej Anette

Håber at du stadig kan bruge en stemme til noget.. Jeg bruger ikke nogen af de nævnte, men Bedriftsløsning.. Ja det hedder det altså  Det er primært fordi vi har det alligevel, da min mand er landmand.. Det fås både som alm pc udgave og som internet baseret og er faktisk meget ok at bruge, -men det vil nok ikke være det mest anvendte system herinde.... Men jeg syntes at det skulle med alligevel.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:22
Hej Majbrit

Tak for dit svar - jeg ved godt, at der findes særlige programmer for landbruget (og også andre brancheløsninger). Jeg er meget taknemmelig for alle stemmerne, og jeg bruger resultaterne til en hel masse - som jeg skal fortælle meget mere om, når vi nærmer os færdiggørelsen. Det hele er blevet lidt forsinket af, at vi har så umådelig travlt nu, hvor selvangivelsestiden nærmer sig, der er stadig iværksættere, som ikke har fået taget helt stilling til, hvordan det problem skal løses før i denne uge, og de skal jo også helst have en hånd med på vejen.

Mange hilsner

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:40
Det var en stor overraskelse, jeg har i 10 år ikke prøvet dette program, jeg var sikker på at testen ville sige C5 eller nivision.

Mange sommer hilsner

Jennifer Jensen

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:15
Tråden her startede jeg for et år siden, og nu kan jeg endelig fortælle jer, hvad jeg skulle bruge oplysningerne til: Jeg har lavet en side, hvor forskellige regnskabsprogrammers priser og features sammenlignes. Der er foreløbig otte men der kommer flere til efterhånden.

Enhver kommentar til siden vil være velkommen. Og I kan hjælpe mig rigtig meget ved at gå ind og stemme på jeres regnskabsprogram (og give dårlige karakterer, til dem I ikke kan lide) her:

1000 tak.

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)