Hej Nu er jeg langt om længe "næsten færdig" med min nye webshop med kunstnerartikler og jeg håber virkelig at der nogle der har lyst til at give feedback med shoppen. Der er dog lige nogle ting der mangler, da jeg er løbet ind i problemer med alle de farvenr. der findes i hver serie. Jeg har en Scannet løsning, men der er "kun" plads til 500 tegn i "produktvarianter" og det er ca. kun en 1/3 af hvad jeg skal bruge, så farvenr. er oprettet i "avanceret produktvarianter" - men så skal jeg lægge relateret produkter, mængerabat m.m. ind under alle 100 farver i hver serie - puha - så se bare lige bort fra det! Jeg håber at høre fra nogle af jer! Mange hilsner Christina Kunstkompagniet.dk
|
Hej Christina.
Til lykke med din "næsten færdige" webshop. Generelt er den meget overskuelig og behagelig at se på, og det er nemt at finde rundt.
Der er nogle få ting, der godt kunne strammes lidt op på. Her er nogle forslag:
- En grundig korrekturlæsning, som kan fjerne stave- og slåfejl, ekstraord, m.v. (f.eks. står der ordre i ental, hvor der burde stå ordrer)
- Størrelsesangivelser på nogle af produkterne mangler. Især hæftede jeg mig ved staffelier. Hvor meget fylder de. Hvor stort et lærred kan man bruge her?
- Jeg kunne godt mangle lidt "kunstnerisk" på siderne. Måske kunne du få nogle kunstnere til at udstille hos jer og vise, hvad man kan bruge jeres farver til?
Held og lykke med din webshop.
Sensommerhilsen
Anne