Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

at få de besøgende kunder til at købe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har købt en webshop her fornylig.

Siden har ligget stille i et godt stykke tid pga. overtagelse af firma osv. der er en masse besøgende der inde hver dag i gennemsnit 200 per dag, men ingen køber noget. Hvad skal jeg gøre for at folk ikke bare kigger, men også køber noget?

siden hedder www.trenddress.dk

i må meget gerne skrive.

jeg er ret ny i branchen så hvis i har noget andet i syntes der skal rettes på siden er i mere end velkomne til at skrive.

på forhånd tak

Martin Birkely

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:29

Jeg savner overskuelighed samt et større udvalg.

Derudover synes jeg, det er dumt, at der nogle steder står samme type mærker dobbelt: http://www.trenddress.dk/group.asp?group=57&sub=57

Hvis du delte siden mere overskueligt op, og gav den lidt flere farver, så tror jeg sagtens, du kan få gang i salget. Tjek evt. www.SmartGuy.dk, som jeg mener, er en rigtig god webshop, at hente inspiration fra.

Held og lykke i fremtidenWink

Fra Nyborg
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:18

tak for hjælpen :)

det vil jeg sagten kunne bruge til noget.

Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:06

Det som får mig til ikke at ville købe der er: Størelserne! Der er nemlig ingen, hvor ser man dem henne? XD

Jeg ser bare et par flotte bukser, med en god pris, men om det overhovedet kan passe mig aner jeg intet om.
Tror det er noget af det der betyder mest, når man handler med tøj på nettet, det er at sørge for kunderne får den rigtige størelse..

Det kan også være mig der ikke har kigget nok efter, selvom det ihvertfald ikke er et plus, for det betyder bare at du mister en hel del kunder..

Haha, jeg ser at jeg har været så uheldig lige at klikke på de links hvor der ikke ummidelbart står nogen størelse: http://www.trenddress.dk/product.asp?product=274&sub=57&page=1

personligt ville jeg fjerne den blomster ting i højre hjørne, evt kunne den erstattes med en der ikke var så pixeleret?
(logoet virker en smule pixileret)
Jeg ville også placere en måde at komme på forsiden hurtigt, evt linke fra logoet.
Søge funktionen ser en smule malplaceret ud. Og jeg finder intet hvis jeg skriver en farve ind på søge funktionen.
Og ej hvis jeg skriver gstar, eller laver en lille stavefejl. (måske ikke så stort et problem, ville bare nævne det :D )

"Nyeste/populære" varer du har på højre side når man kommer ind, syntes jeg er utrolig fedt, så længe det så er enten Nyeste/populæreste

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)