Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Diplomkurset er en succes!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så skete det, jeg næsten ikke havde turde håbe på: Her til morgen lå der en mail med en bestilling på et helt diplomkursus for bogholdere (20 hele kursusdage), og dermed kan jeg ikke optage flere på modul 1. Kurset er fyldt.

Der ligger så en udfordring. Kurset er delt op i fire moduler. 40% af kursisterne kun har tilmeldt dig det første ud af de fire moduler. Typisk betalt fra arbejdspladsen med det formål at lære noget grundbogføring og regnskabsforståelse. De øvrige har meldt sig til alle fire moduler samtidig. Det kunne se ud til, at jeg skal lave dobbelt så mange modul 1-kurser for at få fyldt også på modul 2, 3 og 4.

Men det er så fantastisk. Hele begrundelsen for at flytte til de nye lokaler, selskabsomdannelsen og så videre var, at jeg mente, der var et behov for den bogholderuddannelse. Og vi har haft så lynende travlt med vores sædvanlige bogføringskunder, iværksætterkurserne og produktion af undervisningsmateriale, at jeg stort set ikke har lavet noget salgsarbejde - kursisterne er kommet via netværk, og fordi Regnskabsskolens hjemmeside fortæller om kurset.

Så jeg har en lille fest med mig selv her søndag formiddag :-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:47

Stort tillykke herfra - Det er jo rart at starte med at få fuldt hus på et kursus, det giver jo både en masse respons på dit koncept når du kommer igang, og sørme også en pose penge, og så ser dine kurser endda ikke ud til at være ret dyre så vidt jeg lige kan se.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:40

Tillykke med det :)

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:22

Et stort tillykke Anette - Hvor er det bare fantastisk at høre Big Smile

Flere af de konstateringer fremover, tak - Sådan skal det bare være Yes

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:58

Det er da lækkert.

Og en dejlig positiv udfordring, at du tilsyneladende kan sælge rigtigt mange af modul 1.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:40

Tak for jeres svar. Og ja, det er en postiv udfordring med de modul 1-kurser. Jeg har nu oprettet et ekstra mandagshold, så vi nu skal have to modul 1-kurser kørende parallelt, og der er tre tilmeldte allerede.

Verden er smuk og dejlig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)