Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Gider I kigge på endnu en mærkelig side ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer !

Vil I gøre mig en stor, stor tjeneste og kigge på min side www.kronblad.dk og tildele mig lidt af jeres sædvanlige strenge, men brugbare kritik ?

Jeg har bikset og bakset, og nu er det somom jeg sidder fast. Har bedt omgangskredsen kigge på siden, men det er der ikke kommet noget konstruktivt ud af.
Så jeg har brug for jeres ærlige mening - godt, skidt eller direkte pinligt forkert Confused ?! Hvad skal ændres ?

Et af problemerne for mig er at præsentere billederne godt - hvordan synes I det går ? Er der for meget "støj" fra andre ting på siden ?

Med venlig hilsen og på forhånd tusind tak !!

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:32

Hej, et par første tanker:

På forsiden i stedet for "KØB" (...det lige her) ville jeg skrive "KIG". Vi ønsker jo ikke at bliver tvunget til noget...

Generelt for små skrift på forsiden. Du skriver faktisk meget interessante ting - hjælp folk til at få øje på det!

Venstre "produkt menu" øverst er næsten usynlig - men det er der, hvor du sælger!

Når man trykker på "Køb maleri" (hvorfor er der "køb"? - jeg vil jo kun se malerier), kommer der side, hvorfra igen skal betjenes fra venstre menu. Jeg synes, hvis du flytter venstre menu til på mitten af siden, og så flot design, måske farvede klodser eller miniatubilleder?

Jeg ville også implementere et kontaktformular.

Alle dine tekster er super, men.."Men som en reklame lyder: " gør det du er god til", så jeg kastede mig over garnet alligevel, og lavede 4 små malerier, som du nok ikke skal lede efter en dybere mening i."

Du skal ikke nedgøre dig selv og dine værker. Du skal udstråle KLASSE, det gør du jo ellers i din butik.Smile

Forside: er det nodvendig at have "Begravelsesforretning" så højt op ???

Og så til sidst, skal jeg have en maleri - bliver du den første, jeg henvender mig til! ENESTÅENDE!!!!!!!

Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 23:45

Hej og TUSIND TAK !!

Det er vældig brugbart, og jeg vil prøve at rykke rundt på siden imorgen ( - tror hellere jeg må lade være så sent på dagen selvom det er fristende )

Er ikke nogen ørn til hjemmesider, så nogle af dine forslag bliver jeg nødt til at finde lidt hjælp til, tror jeg, men meget kan jeg da selv gøre...

Ja, begravelsesforretning - ha ha - den havde jeg det svært med. Startede med at skrive at jeg havde et samarbejde med dem, men så lød jeg næsten som en serie morder !! Men jo, den skal nok rykkes nedad..

Fedt du gad at tage tid til at kigge ind - og tak for de pæne ord om malerierne. Du skal nok få lidt Amino- og feedback-rabat, hvis du engang får brug for nyt til væggenSmile

TAK og nat nat !

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:02

Hej.

Wauuv!  

Jeg glemte totalt at tage de kritiske briller på, da du via dine malerier og ikke mindst dine tilhørende beskrivelser førte mig gennem dit farverige og spændende univers. Jeg har ikke nogen konstruktive forslag til ændringer, men kun ros.

Det er genialt, at du har opdelt malerierne i forskellige farvekategorier. Det ser smukt ud på siden, og det hjælper virkelig til at finde det maleri, der passer til din kundes farvevalg derhjemme.

På et tidspunkt tænkte jeg: mon du også ville male ud fra et opgivet emne. Og det viste sig, at det gør du også.

Med dine priser på små og store malerier kan alle være med. Dine beskrivelser er spændende, bliv endelig ved med det. De er lige tilpas lange, og fordi du ikke lægger dig totalt fast på en fortolkning, giver du betragteren mulighed for selv at digte videre. 

Jeg har bogmærket din side. Det bliver ikke sidste gang, jeg kigger - men måske første gang jeg kunne finde på at købe kunst via internettet.

Kunstnerisk hilsen

Anne

Forfatter

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 09:35

...jeg kan slet ikke tåle alle de pæne ordConfused - ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på - MEN tusind TAK alligevel !! Det luner her på en grå fredagsformiddag...

Du er i høj grad del af min målgruppe, så det er dejligt, hvis du ikke ser de fejl der er - hi hi - og får mod på at prøve at købe kunst over nettet.
Der er rigtig mange muligheder for at købe flotte malerier til meget rimelige priser - ikke kun hos mig, men hos alle de mange webgallerier der findes lige nu.Min erfaring er meget god - ingen malerier retur endnu, og jeg sælger en del.( 7-9-13 ), men jeg kan godt forstå du er lidt skeptisk.

Hvis du beslutter dig for at kaste dig ud i det på et tidspunkt, så er der selvfølgelig også feedback/amino rabat til dig !

Tusind tak for din tid - og rigtig god weekend !

Maja 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:47

Hej Maja,

Her er lidt input til din hjemmeside.

Først, så synes jeg modsat RanDall, at du skal holde fast i teksten "køb malerier" og "køb det lige her". Det er jo, hvad din hjemmeside handler om, og det er godt for både rigtige besøgende og søgemaskinerne, at man ikke er i tvivl om, hvad der sker på siden.

Jeg har svært ved at se, hvad "Andre har købt"-boksen skal bruges til? Når dine billeder er solgt, kan jeg jo ikke købe dem.

En af mine største bekymringer ved at købe malerier over nettet ville være, om de kunne holde til transporten. Enten under Vilkår eller FAQ kunne du overveje at beskrive, hvordan malerierne bliver pakket grundigt ind, så de ikke kommer til skade undervejs.

Og så til sidst en tanke om sidens synlighed. Hvis du gerne vil være synlig i søgemaskinerne (læs: Google), er din titellinie (den tekst, der står helt oppe i toppen af browseren) et vigtigt værktøj. I stedet for blot at hedde "Galleri Kronblad", kunne den med fordel hedde "Køb malerier og kunst hos Galleri Kronblad". Så er man heller ikke i tvivl om, hvad siden indeholder, hvis man ser den i et søgeresultat hos Google.

PS: Lækre malerier. Jeg var lige ved at købe "Det gamle fyrtårn" med det samme, men må vist hellere lige tænke mig om først Smile

Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 10:06

Nahj...seriøst - tusind TAK for brugbart input - især for SEO tips.

Jeg synes, at jeg prøver at rette mig efter de mange råd om synlighed, men jeg synes godt nok stadig jeg ligger langt nede på Googles liste ( - læs: -så langt nede at jeg ikke gider lede mere...)

Og så kommer jeg selvfølgelig i tvivl om " Køb malerier" eller blot "Malerier" - holdninger modtages med tak !

"Andre har købt", var egentlig tænkt som lidt tryghed for læseren, så de kunne se at andre også turde købe over nettet. Jeg ved jo, at folk er skeptiske, men jeg havde ikke tænkt på at det kunne være pga transporten. Også tak for det !

Også tak for din tid og rigtig god weekend til dig !

Maja

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:20

Hej Maja.

Godt, du ikke er et tusindben, men kun har to at vælge imellem - du skal selvfølgelig ikke stå, men hoppe af begejstring over at få ros! Lab det i dig (I know you do after all).

Og tak for lovning på aminorabat. Som sagt: du er bogmærket, og jeg er ikke spor skeptisk overfor køb på nettet. Har gode erfaringer med det, både i form af en 7-trins stige, bøger, m.v., men bare ikke kunst. 

Så når rette vægplads er fundet, pladsen målt op - og farvevalget besluttet, så vender jeg helt sikkert tilbage.

Også rigtigt god weekend til dig.

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 10:59

Jeg har ikke kigget efter fejl, eller lign.
det første jeg kiggede på var om din website var indbydende!
dertil vil jeg sige: Jeg synes din website er meget kedelig at se på, og derfor ikke giver mig lyst til at købe noget. Men det kan selvfølgelig rettes op på med at få en webdesigner til at kigge på det.. Wink
-Jeg prøver ikke på at være en "Simon Cowell" men bare på at fortælle dig mit indtryk om din webside..

Mathias

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 11:01

Iøvrigt vil jeg sige at jeg godt kan lide dine malerier.

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)