Hej med jer ! Vil I gøre mig en stor, stor tjeneste og kigge på min side www.kronblad.dk og tildele mig lidt af jeres sædvanlige strenge, men brugbare kritik ? Jeg har bikset og bakset, og nu er det somom jeg sidder fast. Har bedt omgangskredsen kigge på siden, men det er der ikke kommet noget konstruktivt ud af. Et af problemerne for mig er at præsentere billederne godt - hvordan synes I det går ? Er der for meget "støj" fra andre ting på siden ? Med venlig hilsen og på forhånd tusind tak !!
|
Hej, et par første tanker:
På forsiden i stedet for "KØB" (...det lige her) ville jeg skrive "KIG". Vi ønsker jo ikke at bliver tvunget til noget...
Generelt for små skrift på forsiden. Du skriver faktisk meget interessante ting - hjælp folk til at få øje på det!
Venstre "produkt menu" øverst er næsten usynlig - men det er der, hvor du sælger!
Når man trykker på "Køb maleri" (hvorfor er der "køb"? - jeg vil jo kun se malerier), kommer der side, hvorfra igen skal betjenes fra venstre menu. Jeg synes, hvis du flytter venstre menu til på mitten af siden, og så flot design, måske farvede klodser eller miniatubilleder?
Jeg ville også implementere et kontaktformular.
Alle dine tekster er super, men.."Men som en reklame lyder: " gør det du er god til", så jeg kastede mig over garnet alligevel, og lavede 4 små malerier, som du nok ikke skal lede efter en dybere mening i."
Du skal ikke nedgøre dig selv og dine værker. Du skal udstråle KLASSE, det gør du jo ellers i din butik.
Forside: er det nodvendig at have "Begravelsesforretning" så højt op ???
Og så til sidst, skal jeg have en maleri - bliver du den første, jeg henvender mig til! ENESTÅENDE!!!!!!!